پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

هلدینگ «خلیج فارس» پتروشیمی اسلام‌آباد را اجرا می‌کند
20 مرداد 1398 - 8:24
شناسه : 101089
1
استاندار کرمانشاه: حدود دو هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد و از سوی دیگر سرمایه هم جریان سیالی است که باید موانع سر راه آن را برداریم، بنابراین می توانیم از این رقم بالای نقدینگی سرمایه خوبی را برای استان بیاوریم. طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: براساس توافقی که اخیرا با هلدینگ خیلج فارس داشته ایم، این شرکت پتروشیمی اسلام آبادغرب را در استان اجرا خواهد کرد/هوشنگ بازوند شامگاه امروز (۱۹ مرداد) در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، کرمانشاه را یکی از ۱۰ استان امن برای سرمایه گذاری در کشور دانست و گفت: این مسئله یک ظرفیت بزرگ برای استان است که متاسفانه کمتر رسانه ای تاکنون به آن پرداخته است/وی افزود: طی روزهای اخیر خبر رسمی شدن مرزهای سومار، شوشمی و شیخ صله را هم اعلام کردیم که امیدواریم رسانه ها به معرفی این ظرفیت بزرگ برای استان بپردازند/استاندار کرمانشاه همچنین به تلاش ها برای قطعی شدن بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد و گفت: بازگشایی مرز خسروی از مطالبات جدی ما است و رسانه ها هم می توانند به عنوان یک مطالبه مهم برای استان آن را پیگیر شوند/وی همچنین به صحبت های مطرح شده اخیر پیرامون پتروشیمی اسلام آبادغرب در رسانه های استان نیز واکنش نشان داد و عنوان کرد: پتروشیمی اسلام آبادغرب یک ظرفیت بزرگ برای توسعه استان است و آن را به عنوان پتروشیمی چهارم قلمداد می کنیم، لذا بصورت جدی دنبال اجرای آن هستیم/بازوند اعلام کرد: هرچند که کشور در شرایط تحریم قرار دارد و سختی هایی برای اجرای این پروژه هست، اما با هلدینگ خیلج فارس به توافق رسیده ایم تا این پتروشیمی را در اسلام آبادغرب اجرا کند.

پ
پ
وی در ادامه تصریح کرد: حدود دو هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد و از سوی دیگر  سرمایه هم جریان سیالی است که باید موانع سر راه آن را برداریم، بنابراین می توانیم از این رقم بالای نقدینگی سرمایه خوبی را برای استان بیاوریم. 
 
استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به تقارن روز خبرنگار در مرداد ماه و برخی از رویدادهای مهم تاریخی کرمانشاه در این ماه اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از وقایع تاریخی کرمانشاه همچون عملیات غرورآفرین مرصاد، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور و روز مقاومت پاوه در مردادماه رقم خورده است. 
 
وی تاکید کرد: اگر مقام معظم رهبری کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای اسلامی ایران می دانند، برگرفته از همین شناسنامه و وقایع در این استان است. 
 
بازوند باتاکید براینکه رسانه های کرمانشاه این چهره زیبای ایران اسلامی را نه تنها در سطح داخل بلکه در خارج از کشور نیز معرفی کنند، اعلام کرد: مقام معظم رهبری برای کمتر استانی این فرمایشات را عنوان کرده اند، بنابراین شایسته است که از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم. 
 
وی بر لزوم انعکاس اخبار مثبت و امیدوار کننده از استان توسط رسانه ها تاکید کرد و گفت: رسانه ها یار واقعی توسعه استان هستند و اگر آنها نباشند سرعت توسعه استان چندان نخواهد بود. 
 
استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت انتشار اخبار  واقعی، یادآورشد: امیدواریم زمانی که خبری تصادفی به رسانه ها می رسد آن را بدون تجزیه و تجلیل کار نکنند. 
 
وی افزود: همچنین رسانه ها باید در هر حوزه ای خبرنگاران تخصصی خود را داشته باشند تا شاهد ارتقاء سطح رسانه ها و تاثیر آن بر حوزه های مختلف استان باشیم. 
 
بازوند بی طرفی را یکی از رسالت های مهم خبرنگاران دانست و گفت: معتقدیم خبرنگاران باید در نقل وقایع استان بی طرف باشند، اما نسبت به حفظ منافع مردم و اجتماع هم متعهد باشند. همچنین نقدهای واقع بینانه و منصفانه در کنار بیان عملکردهای مثبت قرار گیرد. 
 
وی در بخش پایانی سخنانش به برخی از انتقادات و مطالبات رسانه های استان از مسئولین در مراسم روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: مطالبات درستی از سوی نمایندگان خبرنگاران در مراسم امشب مطرح شد که امیدواریم با حضور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این مطالبات دسته بندی و برای رفع آنها اقدام شود تا شاهد حضور پررنگ تر رسانه ها در توسعه استان باشیم/ایسنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.