شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

بارش در کرمانشاه امروز هم ادامه دارد/ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه
30 مهر 1397 - 9:36
شناسه : 10161
0
مدیر پایش سازمان هواشناسی گفت: همچنان که بارندگی ها در بیشتر نقاط کشور ادامه دارد، سامانه بارشی دیگری چهارشنبه از غرب وارد کشور می شود. طلوع‌‌کرمانشاه :

مسعود حقیقت گفت: این سامانه بارشی جدید مناطقی از غرب ، جنوب غرب و نواحی مرکزی کشور را تحت تاثیر قرار می دهد که رگبار باران و کاهش دما در این مناطق را به همراه خواهد داشت.وی اظهار داشت: امروز در استان های شمال غرب، غرب و جنوب کشور بارش باران و گاهی رعد و برق رخ می دهد و این وضعیت تا فردا ادامه دارد.
مقدار بارش ها در استان کرمانشاه از ساعت از ساعت ۲۱:۳۰ دیروز یکشنبه تا ۹:۳۰ صبح امروز
گیلان‌غرب : ۱۷.۰ میلیمتر/تازه‌آباد : ۱۳.۸ میلیمتر/سرپلذهاب و گواور : ۷.۰ میلیمتر/ازگله و قصرشیرین : ۶.۰ میلیمتر/سومار و کرندغرب: ۴.۰ میلیمتر
کرمانشاه : ۰.۹ میلیمتر/روانسر و ملکشاهی : ۰.۶ میلیمتر/جوانرود : ۰.۱ میلیمتر

پ
پ

وی ادامه داد: امروز بارش ها در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه ، لرستان و برخی از مناطق خوزستان، بوشهر و ایلام شدت دارد و می تواند منجر به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها شود؛ همچنین احتمال رخداد تگرگ نیز وجود دارد.

حقیقت گفت: در سواحل استان های خوزستان و بوشهر احتمال وزش باد شدید همراه با رگبار و رعد و برق و مواج شدن دریا وجود دارد. همچنین فردا و پس فردا شرق خلیج فارس مواج است.
وی افزود: روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه با توجه به وزش بادهای گرم جنوبی در استان های اردبیل و سواحل خزر افزایش نسبی دما به ویژه در غرب سواحل و استان اردبیل رخ خواهد داد.
حقیقت تاکید کرد: کشاورزان و دامداران مراقب بارش های ناگهانی باشند.
 گرمترین و سردترین نقاط کشور
حقیقت گفت: لالی در استان خوزستان با ۳۹ درجه و لاله زار در استان کرمان و فیروزکوه با ۲ درجه به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بود./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.