پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

فرهنگ مصرف مردم استان نیاز به تغییر دارد
23 مرداد 1398 - 12:31
شناسه : 102239
2
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- محمدابراهیم الهی تبار با تاکید به اینکه تا زمانی که متقاضی وجود داشته باشد کشتار غیرمجاز هم وجود دارد تاکید کرد: لازم است که فرهنگ مصرف مردم تغییر یابد و این کار با اطلاع رسانی مداوم و تبلیغات هشداری محقق میشود./معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در کار گروه سلامت استان کرمانشاه با تاکید بر اصل ممانعت از کشتار غیرمجاز و فروش گوشت خارج از شبکه افزود: آنچه که مهم است شیوه اجرایی کردن این ممنوعیت است و نیاز است که در هر شهرستان متناسب با وضعیت آن اقدام شود./دامپزشکی استان لازم است که بطور جدی مقابل کشتار غیرمجاز و فروش دام خارج از شبکه ایستادگی کند و موارد را برای برخورد به دستگاههای ضابط گزارش کند./برای مردم نسبت به خطرات بیماری های دامی و انتقال آن باید حساسیت به وجود بیاید از صداوسیما و فضای مجازی میتوان برای اعلام هشدارها بهره گرفت./در زلزله سرپل ذهاب چادر به چادر صحبت شد و بزرگان پای کار امدند و اینگونه مانع بروز بیماری های واگیردار شدند. آموزش نیاز مردم است و اگر گفته نشود به اجتماع جفا کرده ایم.

پ
پ

نیاز است که در سند جامع سلامت برنامه عملیاتی و وظایف هریک از دستگاهها مشخص و تدوین شود.هدف گذاری این سند تا سال ۱۴۰۴قرار گرفته که برنامه دستگاهها تا پایان مهر ماه امسال باید اعلام شود.

عرضه مکمل های ورزشی در استان خطراتی را در پی دارد و آنچنان که گفته میشود باندهایی درکار توزیع این مکمل ها دست دارند این مورد نیاز به بررسی دارد چرا که عوارض فراوانی برای جوانان در پی داشته است.

فعالیت عطاری ها در استان نیاز به ساماندهی دارد. نقش عطاری و داروهای گیاهی را در سلامت قبول دارم و این بخش به گذشته پرافتخار ما در علم پزشکی باز می گردد اما استفاده مناسب از این گیاهان و عطاری ها ساماندهی می خواهد. مردم از مدیران و دستگاهها انتظار نظارت دارند و اگر خریدی از عطاری ها می کنند با این امنیت خاطر است.اگر عوارضی ببینند نسبت به نظارت ما بی اعتماد میشوند.

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.