جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

امام جمعه پاوه :جشن شکرانه انار اگر قرار بر شکرگذاری است نیاز به حضور زنان نیمه لخت ندارد
03 آبان 1397 - 12:01
شناسه : 10330
2
ماموستا قادری:در طول هفته گذشته رسانه های معاند حزب دموکرات چندین بار به من حمله کرده اند. اگر این جشنواره بدون ایراد بود هیچ وقت دموکرات از آن حمایت نمی کرد طلوع‌‌کرمانشاه :

من نصیحتم خطاب به مسؤولان و مردم شهرستان پاوه بود و گفتم که موضوعات گردشگری و اقتصاد میوه انار با برنامه های مبتذل همخوانی ندارند چون سال گذشته به بهانه انار برنامه های مبتذل بسیاری در منطقه پاوه برپا شد!. مخاطب من یک نهاد یا شخص خاص نبوده و به صورت عموم، مسؤولان شهرستان پاوه و مردمان آن را نصحیت کردم/ جشن شکرانه انار اگر قرار بر شکرگذاری است نیاز به حضور زنان نیمه لخت و رقص مختلط ندارد. اگر به دنبال رقص مختلط هستند جا و مکان زیاد است. چه کسی تاکنون با مراسم شادی مردم مخالفت کرده و کاری به کار آنها داشته است؟/

پ
پ

موستا قادر قادری در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی، عنوان کرد: اظهارات من در نماز جمعه هفته گذشته شهرستان پاوه در خصوص جشنواره انار کرمانشاه بود، اینکه فرماندار سروآباد که شناختی از وی هم ندارم عنوان می کند که به امام جمعه پاوه در خصوص جشنواره انار اورامان کردستان اطلاعات نادرست داده اند، از روی ناآکاهی موضع گرفته و من روز بعد، از برنامه حاشیه دار جشنواره انار اورامان کردستان باخبر شدم. من نصیحتم خطاب به مسؤولان و مردم شهرستان پاوه بود و گفتم که موضوعات گردشگری و اقتصاد میوه انار با برنامه های مبتذل همخوانی ندارند چون سال گذشته به بهانه انار برنامه های مبتذل بسیاری در منطقه پاوه برپا شد!. مخاطب من یک نهاد یا شخص خاص نبوده و به صورت عموم، مسؤولان شهرستان پاوه و مردمان  آن را نصحیت کردم.

 

امام جمعه پاوه با بیان اینکه این گونه کارها درست نیست، گفت: جشن شکرانه انار با اختلاط زنان و مردان و رقص و پایکوبی آنها بسیار متفاوت است. مسؤولان یا اینگونه برنامه ها را مدیریت کنند یا مردم را به کارهای بیهوده سرگرم نکنند.

 

وی ادامه داد: عده ای می خواهند جمعیت معتقد و اهل نماز منطقه اورامانات روز به روز کمتر شود و عقایدشان را از آنها بگیرند. جشن شکرانه انار اگر قرار بر شکرگذاری است نیاز به حضور زنان نیمه لخت و رقص مختلط ندارد. اگر به دنبال رقص مختلط هستند جا و مکان زیاد است. چه کسی تاکنون با مراسم شادی مردم مخالفت کرده و کاری به کار آنها داشته است؟. ما تنها گفتیم به نام جشنواره انار فرهنگ مردم اورامان را تغییر ندهید، این عقیده من است و فردا هم در نماز جمعه پاوه باز تکرار خواهم کرد و کوتاه نمی آیم.

 

ماموستا قادری بیان کرد: در طول هفته گذشته رسانه های معاند حزب دموکرات چندین بار به من حمله کرده اند. اگر این جشنواره بدون ایراد بود هیچ وقت دموکرات از آن حمایت نمی کرد. وقتی حزب دموکرات مدافع جشنواره انار است نباید مسؤولان ما نسبت به آن دلخوش باشند و این تخریب های حزب دموکرت علیه بنده نشان از حقانیت اظهاراتم دارد.

 

ماموستا قادری عنوان کرد: کسانی که نسبت به اظهارات من واکنش منفی نشان دادند نه اهل مسجد هستند و نه اهل نماز، چون اگر اهل مسجد بودند دقیقاً متوجه می شدند که من چه گفتم.

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: کردستان برای استقرار انقلاب اسلامی هزاران شهید تقدیم نظام کرده است و اگر قرار باشد چهارتا بچه، ما را در تنگنا قرار دهند تا از مواضعمان کوتاه بیاییم و طرفداران انقلاب را در اقلیت قرار دهند، شدنی نیست.

 

وی گفت: این هنر نیست که استاندار کردستان از نماد انار در روستای سلین رونمایی می کند؛ او اگر می تواند هنر کند و وضعیت بیکاری کردستان را سامان دهد!

 

ماموستا قادری اظهار داشت: در تماسی که با ماموستاهای حاضر در جشنواره انار اورامان کردستان داشتم، عنوان کردند که نسبت به اصل موضوع و اهداف پشت پرده آن بی اطلاع بوده اند و گرنه حضور نمی یافتند/دانا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.