جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

دایی: جایتان گرم است از حال مردم سرپل خبر ندارید
04 آبان 1397 - 16:03
شناسه : 10368
0
ما آنجا نیستیم که بفهمیم مردم چه می‌کشند چرا که جایمان گرم و نرم است. کاش یک روز خودمان را جای مردم کرمانشاه می‌گذاشتیم و بعد اینطور اظهارنظر می‌کردیم/مدیر هلال احمر گفت پول را به ما بدهید طلوع‌‌کرمانشاه :

دایی:آقای پیوندی که رئیس هلال احمر ایران که البته شاید الان نباشد به من زنگ زد و گفت شما همه رقمی را که جمع آوری کرده‌اید را در یک چک در تلویزیون به مردم نشان دهید و بعد از آن این پول را به هلال احمر بدهید. به این شکل اعتماد مردم به هلال احمر را بیشتر خواهید کرد اما من این مسئله را قبول نکردم چرا که مردم به من اعتماد کرده‌اند/مردم پول‌ها را به حساب من واریز کرده‌اند و هر کدام از این آقایان اگر ۵ هزار تومان ریخته‌اند فیش آن را بیاورند تا من شفاف‌سازی کنم/باز هم می‌گویم که خوشحال می‌شوم پاسخگو باشم اما بهتر است در مورد موسسات مالی و اعتباری که شاکیان بسیاری از سوی مردم دارند هم آقایان صحبت کنند/نفر اولی هستم که می گویم سرمایه ام مورد بررسی قرار بگیرد

پ
پ

سرمربی تیم سایپا در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس حضور یافت و درباره مردم زلزله زده سرپل ذهاب به صحبت پرداخت

 

گفتند پول های جمع شده را در یک چک به مردم نشان دهید

 

دایی درباره اینکه گفته شده باید از احضارش به دادگاه خوشحال باشد و هلال احمر کرمانشاه اعلام کرده ما از دایی نخواستیم پول‌های جمع آوری شده را به ما تحویل بدهد، گفت: اول مورد اظهارنظر رئیس هلال احمر کرمانشاه باید بگویم که هلال احمر با این جوابی که داده یا در جریان نبوده یا از چیزی خبر ندارد. آقای پیوندی که رئیس هلال احمر ایران که البته شاید الان نباشد به من زنگ زد و گفت شما همه رقمی را که جمع آوری کرده‌اید را در یک چک در تلویزیون به مردم نشان دهید و بعد از آن این پول را به هلال احمر بدهید. به این شکل اعتماد مردم به هلال احمر را بیشتر خواهید کرد اما من این مسئله را قبول نکردم چرا که مردم به من اعتماد کرده‌اند و خدا را شکر می‌کنم که چنین اتفاقی افتاده است.

 

خوشحال می شود به مردم پاسخ بدهم

 

همیشه خوشحال می‌شوم که به مردم پاسخگو باشم چرا که همه ما باید به مردم پاسخگو باشیم. این مسئله خیلی قشنگ‌تر از این است که افرادی که هیچ کاری نکرده‌اند به آنها پاسخ دهیم. مردم پول‌ها را به حساب من واریز کرده‌اند و هر کدام از این آقایان اگر ۵ هزار تومان ریخته‌اند فیش آن را بیاورند تا من شفاف‌سازی کنم. برخی می‌خواهند با این کارها عملکرد خودشان را ماست‌مالی کنند. اینکه می‌گویند من باید خوشحال باشم که آگاهی و دادسرا رفته و پاسخگو باشم یعنی می‌خواهند صورت مسئله را پاک کنند.

 

بهتر است به مسائل برخی موسسات مالی و اعتباری هم رسیدگی شود

 

باز هم می‌گویم که خوشحال می‌شوم پاسخگو باشم اما بهتر است در مورد موسسات مالی و اعتباری که شاکیان بسیاری از سوی مردم دارند هم آقایان صحبت کنند و به این مسائل هم رسیدگی شود. از خدا می‌خواهم که قوه قضائیه عادل و خوبی داشته باشیم تا هیچ کس نارضایتی نداشته باشد. اینکه می‌گویند سلبریتی‌ها چقدر جمع کرده‌اند که البته من خودم را سلبریتی نمی‌دانم و در مورد چرخش این پول‌ها و سودش صحبت می‌شود، باید بگویم تمام رقم آن ۱۷ یا ۱۸ میلیارد تومان شده است. این مقدار پول برای چنین مصیبت بزرگی رقمی نیست. این مبلغ در مقابل پولی که از کشور خارج شده واقعا خنده‌دار است. می‌خواهند با این اظهارنظرها مردم را سرگرم کنند. اصلا و ابدا مردم چنین چیزی را دوست ندارند و مطمئن باشید این نتیجه برعکس خواهد داد.

 

نفر اولی هستم که می گویم سرمایه ام مورد بررسی قرار بگیرد

 

نه تنها در مسئله زلزله، بلکه در زندگی شخصی خود نیز این آمادگی را دارم که بگویم همه سرمایه‌ام را از کجا آورده‌ام یا کجا هزینه می‌کنم. مطمئن باشید هر موقع اعلام کنند که سازمان بازرسی می‌خواهد وضعیت افراد سرمایه‌دار را بررسی کند نفر اول هستم که می‌روم و جواب می‌دهم. خوشحال می‌شوم که بازرسی سراغم بیاید. ما از این چیزها نمی‌ترسیم اما ترسمان از این است که در کار مردم وقفه ایجاد شود چرا که چند روز دیگر زمستان است. ما آنجا نیستیم که بفهمیم مردم چه می‌کشند چرا که جایمان گرم و نرم است. کاش یک روز خودمان را جای مردم کرمانشاه می‌گذاشتیم و بعد اینطور اظهارنظر می‌کردیم. باید به مردم خدمت کنیم و این کار واقعا لیاقت می‌خواهد. همه تلاشم را خواهم کرد که هر طور شده با تمام وجودم به مردم خدمت کنم و اطمینان داشته باشید که این مسائل نه تنها مرا دلسرد نخواهد کرد بلکه اراده‌ام را بیشتر می‌کند تا کاری که از دستم بر می‌آید را انجام دهم.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.