پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۷۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در یکی از رستوران های کرمانشاه
05 آبان 1397 - 11:26
شناسه : 10422
1
کشف، ضبط و معدوم سازی 700 کیلوگرم گوشت فاسد و ناسالم از یکی از رستورانهای تاق‌بستان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: این میزان گوشت فاسد در جریان بازدید مشترک اکیپ های دامپزشکی، بازرسی اصناف، اجرائیات شهرداری و شبکه بهداشت و درمان از یکی از رستوران تاق بستان کرمانشاه کشف و معدوم شد.دکتر صیاد غلامی اظهار کرد: رستوران ها موظفند گوشت را به صورت کشتار روز و گرم تهیه و تحویل مشتری دهند، گفت: پرونده صاحب این رستوران متخلف برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

پ
پ
سرپرست دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در ادامه بازدید از مراکز تهیه، استحصال، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی را از وظایف دامپزشکی ذکر کرد و گفت: در این بازدیدها با هرگونه تخلف بهداشتی برخورد قانونی می‌کنیم.
وی همچنین مقابله با بیماریهای استراتژیک دامی و نظارت بر بهداشت عمومی را از وظایف اصلی دامپزشکی برشمرد و عنوان کرد: در بخش نظارت بر بهداشت عمومی که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است، هیچگونه مماشاتی نداریم و با هرگونه تخلف به شدت برخورد خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: هرگونه عرضه گوشت ناسالم و خارج از چرخه کشتار مشمول برخوردهای سخت دامپزشکی و تشکیل پرونده قضایی خواهد شد.
غلامی تصریح کرد: یکی از راه‌های ابتلا به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو خرید و مصرف گوشت کشتار غیرمجاز است‌.
وی با بیان اینکه دامپزشکی نیز در تمام ساعات شبانه روز تلاش می کند امنیت غذایی را برای مردم تامین کند، تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت را با تلفن ۱۵۱۲ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با دامپزشکی در میان بگذارند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.