پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

گمان می‌کردیم انتقال “نفت و گاز غرب” به ایلام منتفی است/ موضوع را از طریق وزیر نفت پیگیری می‌کنیم
03 شهریور 1398 - 10:16
شناسه : 106330
0
رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به انتقال چند مدیریت مهم نفت و گاز غرب کشور از کرمانشاه به ایلام، گفت: به زودی با وزیر نفت در این زمینه رایزنی می‌کنیم./فرهاد تجری، با بیان اینکه اخیرا چند مدیریت کلیدی نفت و گاز غرب کشور از کرمانشاه به ایلام منتقل شده، اظهار کرد: در گذشته پیگیری‌های متعددی از سوی مجمع نمایندگان استان برای جلوگیری از انتقال نفت و گاز غرب به ایلام انجام و مقرر شد این انتقال انجام نشود./وی با بیان اینکه نمایندگان استان نیز با تصور اینکه موضوع انتقال منتفی شده اقناع شدند، افزود: اکنون بر خلاف پیگیری‌ها و قول‌هایی که داده شده بود، شاهد این انتقال هستیم./نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این انتقال حتما با موافقت وزیر نفت صورت گرفته و توقع نداشتیم ایشان چنین عمل کند./تجری با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان حتما پیگیر موضوع خواهند بود، یادآور شد: ظرف امروز و یا روزهای آینده دیداری با وزیر نفت خواهیم داشت و جزئیات این انتقال را بررسی می‌کنیم./وی تاکید کرد: باید بررسی کنیم که آیا می‌توان جلوی انتقال واحدهای دیگر را گرفت و اینکه آیا امکان برگرداندن مدیریت‌های منتقل شده وجود دارد یا نه و در نهایت که به جمع بندی رسیدیم، موضوع را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

پ
پ
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه درباره توجیه این انتقال نیز گفت: دلیل این انتقال ظرفیت‌های نفت و گاز استان ایلام و میزان تولیدات آن عنوان می‌شود که از استان کرمانشاه بیشتر است.


تجری از پیامدهای انتقال نفت و گاز غرب کشور از کرمانشاه به ایلام هم یاد کرد و افزود: این موضوع و خروج نیروهای فنی و متخصص از استان، بر اکتشاف و برداشت از منابع نفت و گاز استان کرمانشاه بی تاثیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: به علاوه نیروهایی که جذب این منطقه شده اند، با این مبنا که قرار است در کرمانشاه کار کنند برای زندگی خود برنامه‌ریزی کرده اند و حالا محل زندگی و کار آنها به اجبار به ایلام منتقل شده است.

این نماینده مجلس درباره احتمال تعدیل نیروها نیز گفت: در این باره نیز باید ببینیم شیوه انتقال چگونه است و این مسئله را نیز با وزیر در میان می‌گذاریم/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.