پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

گرانی لوازم‌تحریر قدرت خرید مردم را کاهش داده است
12 شهریور 1398 - 10:11
شناسه : 110057
0
نایب رئیس اتحادیه کتاب و لوازم تحریرفروشان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

نایب رئیس اتحادیه کتاب و لوازم تحریرفروشان کرمانشاه از افزایش قیمت چند برابری برخی از انواع لوازم تحریر نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: مدارس به رقیب کتابفروشی‌ها در عرضه لوازم تحریر تبدیل شده‌اند./محمد تقی زرشکیان ، با اشاره به نزدیک شدن ایام بازگشایی مدارس و شروع خرید لوازم تحریر در بازار، اظهار کرد: به دلیل افزایش قیمت‌ها، خرید مردم به اندازه سال‌های گذشته نیست./وی از افزایش قیمت حدود ۲۰۰ درصدی انواع دفتر نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: این گرانی بیشتر متاثر از قیمت کاغذ بوده است./نایب رئیس اتحادیه کتاب و لوازم تحریرفروشان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دیگر انواع لوازم تحریر نیز بین ۸۰ تا ۴۰۰ درصد نسبت به سال قبل گران شده‌ است./زرشکیان با بیان اینکه این گرانی فروش مغازه‌داران را تحت تاثیر قرار داده است، اضافه کرد: مشکلات متعدد دیگری هم داریم./وی یکی از مهمترین این موارد را تداخل صنفی سایر واحدهای صنفی با لوازم تحریرفروشان در این ایام دانست و تاکید کرد: هر سال شاهد این معضل هستیم که مغازه‌هایی که در سایر ایام سال اجناس دیگر عرضه می‌کنند، در فصل بازگشایی مدارس به فروش لوازم تحریر روی می‌آورند.

پ
پ
نایب رئیس اتحادیه لوازم تحریرفروشان کرمانشاه گفت: از سوی دیگر بساط دستفروشی لوازم تحریر هم در بازار اصلی شهر برپا می‌شود که به کسادی بازار مغازه‌داران دامن می‌زند.


زرشکیان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه پاییزه نیز مزید علت مشکلات لوازم تحریرفروشان شده، افزود: برپایی نمایشگاه در این شکل کاری غیرقانونی است که هر سال شاهد آن هستیم، زیرا نمایشگاه صرفا باید محلی برای معرفی کالاها باشد، نه فروش آن.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر آموزش و پرورش و مدارس نیز به رقیب جدی ما تبدیل شده‌اند و در مدارس عنوان می‌کنند که تامین لوازم تحریر دانش‌آموزان را خودشان انجام خواهند داد.

نایب رئیس اتحادیه لوازم تحریرفروشان کرمانشاه گفت: برخی مدارس غیرانتفاعی و هیات امنایی از ابتدای سال تحصیلی هزینه لوازم تحریر را اخذ می‌کنند و مانع خرید این وسایل از سوی دانش آموزان می‌شوند.

زرشکیان از پیامدهای منفی مجموع این موارد برای کتابفروشی‌ها یاد کرد و ادامه داد: مغازه‌داران از چند ماه قبل برای بازگشایی مدارس خرید می‌کنند و فعالیت سایر واحدهای غیرمجاز باعث می‌شود نتوانند فروش خوبی داشته باشند و چک‌هایشان برگشت بخورد/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.