چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20823 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد

توزیع سبد کالای خانوارهای زیر پوشش بهزیستی کرمانشاه
20 آبان 1397 - 14:22
شناسه : 11213
1
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: سبد کالا خانوارهای زیر پوشش بهزیستی از فردا، 21 آبان‌ماه توزیع می‌شود. طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از آغاز طرح حمایتی دولت برای خانوارهای مددجوی بهزیستی و اهدای سبد کالا به آن‌ها خبر داد و گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه آماده خدمات‌رسانی به مددجویان هستند و در این طرح کارت یارانه سرپرست خانوارهای یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، خانوارهای ۲ نفره ۱۵۰ هزار تومان، خانوارهای سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و خانوارهای پنج نفر به بالا ۳۰۰ هزار تومان برای خرید اقلام اساسی شارژ می‌شود.

پ
پ

امید قادری به مناسبت تشریح خدمات بهزیستی در مناطق زلزله‌زده از تکمیل یک‌هزار و ۱۳۵ واحد مسکونی تخریب شده مددجویان تحت پوشش در زلزله خبر داد و اظهار داشت: ۵۰ درصد مددجویان خانه‌های خود را تحویل گرفته و پایان کار ساخت مسکن مددجویان روستایی آخر آذرماه امسال است.وی از توزیع بیش از ۴۵۰ کامیون اقلام مختلف با همکاری مردم و مسؤولان بین زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: در جریان زلزله ۷٫۳ ریشتری، ۱۴ کودک بی‌سرپرست، ۱۸۸ زن بی‌سرپرست، ۱۱۸ معلول که ۲۶ نفر قطع نخاع شدند، به مددجویان بهزیستی اضافه شده است.

قادری به اهدای یک‌هزار و ۲۱۴ کانکس و ۵۰۰ تخته چادر به کمک خیران به زلزله‌زدگان اشاره و بیان کرد: ۲۳ نفر از معلولانی که کسی برای نگهداری نداشتند به مرکز استان منتقل داده  شدند.

این مسؤول به مشاوره ۲۸ هزار نفر در مناطق زلزله‌زده اشاره و بیان کرد: کودکانی که هر ۲ والده را از دست دادند، یا زنان که هیچ‌کس را ندارند به حامی معرفی می‌شوند و ماهیانه مبالغی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

قادری در ادامه از احداث ۲ مرکز روان درمانی در سرپل‌ذهاب و تازه‌آباد خبر داد و افزود: مشاوره در این مراکز  به صورت رایگان انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به  تخریب ۳۵ مهد‌کودک در جریان زلزله اشاره و بیان کرد: مهدکودک‌ها هم‌اکنون در کانکس  راه‌اندازی شده به طوری‌که یک‌هزار و ۱۸۰ بچه از مزایا و یک وعده غذای گرم استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر زمین در اختیار بهزیستی قرار بگیرد مهد کودک ساخته می‌شود.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.