چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

مهدی خدابخشی قهرمان کرمانشاهی  مدال طلای جهان را به خانه می آورد
20 آبان 1397 - 18:01
شناسه : 11227
0
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه ، از کسب مدال تیمی مهدی خدابخشی کاراته کا کرمانشاهی همراه با تیم ملی در مسابقات جهانی اسپانیا در بخش کومیته خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

ناصر محمدصالحی اظهار داشت: ساعتی پیش ملی پوشان کمیته تیمی ایران با حضور خدابخشی ورزشکار کرمانشاهی موفق شدند با شکست ۳ بر ۲ تیم ترکیه در دیدار فینال مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت های جهانی را کسب کنند.
وی افزود: در حالی که تیم ایران نتیجه ۲ مسابقه اول را با نتایج ‘ ۲ بر صفر’ و ‘ یک بر صفر’ توسط صالح اباذری و بهمن عسگری به حریف واگذار کرده بود در مسابقات سوم و چهارم توسط ذبیح الله پورشیب و مهدی خدابخشی کاراته کا شایسته کرمانشاهی پیروز شد.
محمدصالحی یادآوری کرد: پورشیب توانست مسابقه سوم را ۲ بر صفر به سود خود و تیم کشورمان خاتمه دهد تا کار به دیدار چهارم و جدال خدابخشی با حریفش بکشد، دیداری که اگر کاراته کا کرمانشاهی مغلوب می شد، ایران مدال طلا را از دست می داد.

پ
پ

رئیس هیات کاراته کرمانشاه ادامه داد: خدابخشی در دیداری تماشایی و تقریبا یک طرفه توانست با حملات پیاپی خود مقتدرانه و با نتیجه ‘۴ بر صفر’ حریفش را از پیش رو بردارد تا هم امیدهای ایران برای کسب عنوان قهرمانی زنده شود و هم کار به دیدار پنجم بکشد.
وی گفت: در دیدار پایانی نیز سجاد گنج زاده دیگر کاراته کا کشورمان توانست با حساب ۴ بر صفر حریفش را شکست دهد تا تیم ایران با شایستگی مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

محمدصالحی یادآور شد: در ۴۸ سال اخیر ایران دومین کشوری است که موفق شده سه دوره متوالی عنوان قهرمانی و مدال طلای رقابت های جهانی را کسب کند، مدال طلایی که در واقع ارزشمندترین مدال مسابقات جهانی در بین تمامی بخش های این مسابقات اعم از کاتا، کمیته و رقابت های انفرادی به شمار می رود.
ملی پوشان کمیته تیمی مردان ایران برای حضور در فینال تیم های ارمنستان، سنگال، اردن و ایتالیا را شکست داده بود.

** پگاه زنگنه و یارانش پنجم شدند
رئیس هیات کاراته کرمانشاه در ادامه به دیدار رده بندی بخش بانوان نیز اشاره کرد و گفت: تیم کاراته کشورمان با حضور پگاه زنگنه کاپیتان کرمانشاهی خود پس از حضور در دیدار رده بندی به مصاف اسپانیا میزبان رقابت های جهانی رفت و با قبول شکست برابر این تیم در نهایت به مقام پنجمی رضایت داد.
وی خاطرنشان کرد: تیم ایران در دیدار برای کسب مدال برنز ۲ بر صفر مغلوب اسپانیا شد و از رسیدن به مدال بازماند.
تیم کاراته بانوان ایران نیز پیش از این برابر تیم های سنگال، هلند، ترکیه و کوزوو پیروز و در مقابل ژاپن نتیجه را واگذار کرده بود.
همچنین در مسابقات کاتای انفرادی بخش آقایان روز گذشته هامون درفشی پور نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم ایران توانست با پیروزی برابر حریفانی از کانادا، پاناما، آلمان، آذربایجان و اسپانیا و یک شکست برابر فرانسه مدال برنز رقابت های جهانی را کسب کند.
پگاه زنگنه نیز در بخش بانوان با قبول شکست در اولین مسابقه برابر حریفی از کوبا و عدم راهیابی این ورزشکار به دیدار فینال از مسابقات کنار رفت.
مسابقات کاراته قهرمانی جهان که از ۱۵ آبان با شرکت یک هزار و ۱۱۷ ورزشکار از ۱۴۰ کشور جهان آغاز شده امشب (۲۰ آبان) با برگزاری مراسم اختتامیه پایان می یابد./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.