پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20788 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود

حریفان زاگرس اسلام‌آبادغرب در جام باشگاه‌های آسیا مشخص شدند
18 شهریور 1398 - 13:05
شناسه : 112292
1
با انجام قرعه‌کشی بیست و دومین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا، حریفان زاگرس اسلام‌آبادغرب یکی از ۲ نماینده کشورمان در این رقابت‌ها مشخص شدند. طلوع‌‌کرمانشاه :

مسابقات امسال هندبال جام باشگاههای آسیا با شرکت ۱۱ تیم و در ۲ گروه ۶ و ۵ تیمی با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، قطر، کویت، امارات، بحرین و عربستان برگزار می شود/براین اساس، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با تیم های اس کی هاوکس کره‌جنوبی، العربی قطر، الکویت کویت و شارجه امارات قرار گرفته است/تیم سپاهان دیگر نماینده هندبال ایران نیز در گروه دوم با الوکره قطر، العمان عمان، باربار بحرین، الوحده عربستان و العربی کویت مسابقه خواهد داد/این رقابت ها از ۱۶ تا ۲۶ آبان و به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد/مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب اظهار داشت: در گروه سختی قرار گرفته ایم چرا که تیم های همگروه ما همگی جزو مدعیان و بهترین های کشور خود هستند/سجاد اعظم روز دوشنبه یادآوری کرد: از یک سو نماینده کره جنوبی میزبان مسابقات است و به طور قطع از امتیازات میزبانی خود به بهترین شکل ممکن استفاده می کند و بازی کردن مقابل این تیم کار ساده ای نیست/وی تصریح کرد: از سوی دیگر هم تیم العربی قطر بیشترین ملی پوش را در لیگ این کشور به خدمت گرفته و تنه به تنه تیم های بزرگ و مطرح جهان می زند.

پ
پ

تیم زاگرس در گروه سختی قرار گرفته است

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب اظهار داشت: در گروه سختی قرار گرفته ایم چرا که تیم های همگروه ما همگی جزو مدعیان و بهترین های کشور خود هستند.

سجاد اعظم روز دوشنبه یادآوری کرد: از یک سو نماینده کره جنوبی میزبان مسابقات است و به طور قطع از امتیازات میزبانی خود به بهترین شکل ممکن استفاده می کند و بازی کردن مقابل این تیم کار ساده ای نیست.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر هم تیم العربی قطر بیشترین ملی پوش را در لیگ این کشور به خدمت گرفته و تنه به تنه تیم های بزرگ و مطرح جهان می زند.

اعظم با بیان اینکه تیم الشارجه امارات دیگر همگروه زاگرس نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات باشگاه های آسیاست، گفت: تیم الکویت نیز از تیم های باسابقه و ریشه دار هندبال آسیاست.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب تصریح کرد: همه این تیم ها میلیون ها دلار برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات هزینه کرده اند و به طور قطع کار سختی را در تک تک دیدارهایمان خواهیم داشت.

وی در عین حال از عزم و اراده بازیکنان تیم زاگرس برای آبروداری در جام باشگاه های آسیا سخن گفت و افزود: همه آنها تا پای جان مبارزه می کنند تا در کنار سپاهان اصفهان نماینده شایسته ای برای هندبال ایران باشند.

اعظم افزود: طبق اعلام اولیه مسئولان برگزاری مسابقات قرار شده از هر گروه چهار تیم و در مجموع هشت تیم به مرحله بعد صعود کنند و این امر شانس تیم زاگرس را برای کسب این موفقیت و صعود به دور دوم افزایش می دهد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب همچنین با اشاره به واریز سه هزار دلار به عنوان ورودی مسابقات که با حمایت و کمک استاندار کرمانشاه مقدور شد، افزود: تلاش می کنیم تا برای حضوری هرچه بهتر در این رویداد و کسب نتایج آبرومندانه، چند بازیکن کمکی به خدمت بگیریم.

وی تصریح کرد: در همین راستا سرمربی تیم زاگرس با چند بازیکن مورد نیاز صحبت های اولیه را انجام داده و امیدوارم با مساعدت مسئولان دیگر باشگاه ها بتوانیم آنها را برای مسابقات در اختیار بگیریم.

اعظم در پایان گفت: حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا افتخار بزرگی برای ورزش استان کرمانشاه است که تا پیش از این هیچ تیمی موفق به کسب آن نشده بود.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب سال گذشته و در اولین حضور لیگ برتری خود با کسب عنوان نایب قهرمانی موفق شد جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را بدست آورد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.