سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20813 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد کرمانشاه صاحب پارک جنگلی می شود مردم بهترین نظاره گر هستند/نباید بیت المال حیف و میل شود تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد

کشف محموله ۷۶۵ میلیونی گردو قاچاق / کشف ۲۱ میلیارد ریال اموال مسروقه در کرمانشاه / کشف کودشیمیایی قاچاق در حاشیه شهر
30 مهر 1396 - 12:59
شناسه : 1152
0
اخبار پلیس/ طلوع‌‌کرمانشاه :

پلیس کرمانشاه از کشف محموله ۷۶۵ میلیونی گردو قاچاق و کشف ۲۱ میلیارد ریال اموال مسروقه در کرمانشاه خبر می‌دهد. 

پ
پ

سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از انهدام این پنج باند ، ۱۷۸ مورد سرقت کشف و ۱۷ سارق در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پنج مورد از سرقت های کشف شده به عنف هستند، یادآور شد: عمده سرقت های انجام شده توسط این پنج باند سرقت از منزل، مغازه ، اماکن و وسایل داخل خودرو بوده است.

سردار امان اللهی  افزود: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عوامل مربوط به این سرقت ها همچنان در دستور کار است.

وی یادآور شد : با راه اندازی قرارگاه مقابله با سرقت در پلیس آگاهی، شاهد افزایش عملکرد این پلیس تخصصی هستیم به گونه ای که از ابتدای سالجاری تاکنون نزدیک به ۶۰ باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد : در این مدت میزان کشفیات سرقت ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش و میزان وقوع سرقت هم ۱۵ درصد کاهش یافته است.

سردار امان اللهی ، اولویت دادن به کشف جرم، تعدیل نیرو از بخش های اداری برای خدمت دهی به مردم و برخورد سریع و جدی با جرایم را از مهمترین عوامل این موفقیت ها دانست.

دستگیری سارق حرفه ای خودرو در کرمانشاه 

سرهنگ رضا شیرزادی در این باره گفت: متهم در هفته گذشته به عنوان مسافر سوار یک خودرو در مسیر اسلام آبادغرب به کرمانشاه می شود و پس از خوراندن آبمیوه مسموم راننده را بیهوش و خودرو وی را به سرقت می برد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار داده و در نهایت متهم را در یکی از خیابان های شهر کرمانشاه شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است.

سرهنگ شیرزادی به مردم توصیه کرد که  از دریافت خوراکی از افراد ناشناس اجتناب کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف کودشیمیایی قاچاق در حاشیه شهر کرمانشاه 

 سرهنگ محمدرضا امیری خاطرنشان کرد: درپی کسب خبر از منابع موثق مبنی براینکه در یکی از  گاراژهای واقع در یکی از محله های حاشیه شهر کرمانشاه کود شیمیایی قاچاق انبار ونگهداری شده است، موضوع به منظور بررسی در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس آگاهی استان قرار گرفت.                                                                                                                              

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، گروهی متشکل از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز  پلیس آگاهی، سازمان تعزیرات حکومتی و کارشناسان جهاد کشاورزی به محل موردنظر اعزام و مشاهده شد در قسمت  محوطه  داخلی گاراژ چند کارگر در حال مخلوط کردن کودهای شیمیایی اصلی با کود تقلبی و بسته بندی آن بودند که بلافاصله مالک آن دستگیر و درب گاراژ پس از نمونه گیری توسط مبادی مربوطه پلمپ شد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : ارزش ریالی اموال مکشوفه از سوی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی حدود ۵۰۰ میلیون  ریال برآورد شده است.

کشف یک کیلو و ۵۵۰ گرم مواد مخدر در جوانرود 

سرهنگ “داریوش محمّدی” در این رابطه گفت: در پی کسب خبر از منابع و مخبرین مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمدی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت عمومی با هماهنگی دستگاه قضائی از منزل متهم بازرسی و یک کیلو و ۵۵۰ گرم انواع مخدر که به طرز ماهرانه‌ای در داخل دیوار آشپزخانه جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی جوانرود عنوان کرد: متهم پس از دستگیری به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است.

سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند برخورد قاطعانه و قانونی خواهد کرد، از مردم خواست که در صورت مشاهده و یا کسب هر گونه خبری در این راستا موضوع را به پلیس گزارش دهند.

کشف بیش از یک ونیم میلیارد کالای قاچاق در کنگاور 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عزیز الهیاری” در این رابطه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، با  تلاش شبانه روزی موفق به کشف چهار محموله قاچاق شدند.

وی اظهارداشت: ماموران در پی کسب اخباری از منابع و پس از تجزیه و تحلیل اخبار و بررسی صحت آن با هماهنگی قضائی موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق شدند که در بازرسی به عمل آمده از خودروها مقادیری کالای قاچاق از قبیل لاستیک، پارچه و البسه خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور تصریح کرد: ارزش ریالی قاچاق کشف شده مجموعا یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال برآورد شد و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شدند.

کشف محموله ۷۶۵ میلیونی گردو قاچاق 

سرهنگ “رضا شیرزادی” در این رابطه گفت: در پی کسب خبر از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه یک دستگاه وانت نیسان در زمینه جابجایی خشکبار قاچاق فعالیت دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با گشت زنی هدفمند، به یک دستگاه خودرو نیسان در ورودی ترمینال شهید کاویانی مشکوک و با استفاده از موانع بازدارنده آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهارداشت: در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار یک هزارو ۳۵۰ کیلوگرم گردو با پوست و مقدار ۵۰۰ کیلوگرم مغز گردو قاچاق کشف شد.

سرهنگ شیرزادی ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۷۶۵ میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

وی افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی همواره با جدیت توسط انتظامی این شهرستان پیگیری می شود. /پایگاه پلیس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.