وی خاطرنشان کرد: کارخانجات رب گوجه کوچک چون توان رقابت با واحدهای برند را در بازار ندارند، محصول خود را با بهای کمی بیشتر از هزینه تمام شده در اختیار کارخانجات صاحب برند قرار میدهند. با این کار، کارخانجات تولید رب گوجه که صاحب برند هستند میتوانند محصول بیشتری نسبت به ظرفیت تولیدی که دارند وارد بازار کنند و البته به افزایش قیمت در بازار نیز دامن بزنند.
وی اضافه کرد: موضوع دیگر این است که چون بهای رب گوجه صادراتی برای صنایع بیشتر از فروش آن در داخل کشور است، عمده این صنایع بیشتر به صادرات توجه دارند و به فکر کاهش قیمتها برای کمک به بازار داخل کشور نیستند/ایسنا
دیدگاه