چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20820 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری

پیش‌بینی تولید ۱۱۰۰ تن “سیب درختی” در سنقروکلیایی
30 شهریور 1398 - 16:50
شناسه : 116633
0
مدیر جهادکشاورزی شهرستان سنقروکلیایی پیش‌بینی کرد: امسال بیش از 1100 تن سیب درختی در این شهرستان تولید شود. طلوع‌‌کرمانشاه :

فرشاد کلوند گفت:سطح باغات سیب شهرستان سنقروکلیایی را بیش از ۴۶ هکتار عنوان کرد و افزود: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱۵۶ تن سیب از باغات این شهرستان برداشت شود/ کلوند متوسط عملکرد باغات سیب در شهرستان سنقروکلیایی را بیش از ۲۵ تن اعلام کرد و افزود: بیشترین باغات سیب این شهرستان سیب گلاب است گرچه سیب زرد و قرمز هم در باغات این شهرستان تولید می‌شود.

پ
پ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی با اشاره در برنامه بودن توسعه باغات سیب درختی در شهرستان سنقروکلیایی ادامه داد: سیب برداشتی از باغات دهستان کیونانات به ویژه روستای خانقاه در این شهرستان با دلیل مرغوبیت بالا طرفداران زیادی در استان دارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی با بیان اینکه برداشت سیب گلاب در باغات این شهرستان از حدود یک ماه پیش آغاز شده، گفت: برداشت محصول تا ۲۰ روز اینده ادامه پیدا خواهد کرد.
کلوند ادامه داد: برداشت سیب زرد و قرمز هم در باغات این شهرستان آغاز شده و تا نیمه دوم مهر ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه شهرستان سنقروکلیایی ۲۶۷ هکتار باغ دارد، گفت: بیش از ۲۴۷ هکتار از باغات این شهرستان آبی بوده و مابقی دیم هستند.
کلوند با بیان اینکه حدود ۷۰۰ نفر در شهرستان سنقروکلیایی بهره بردار باغات هستند، گفت: بیشترین باغات شهرستان سنقروکلیایی باغات انگور، سیب،بادام، گردو و… هستند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.