پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

مدیر ورزشی در استان کم داریم ومسئولان کرمانشاه با ورزش بیگانه‌اند
29 آبان 1397 - 11:33
شناسه : 11717
0
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه از عدم توجه دستگاه های دولتی، شهرداری و بخش خصوصی کرمانشاه به ورزش انتقاد کرد. طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت:پس از اینکه نتوانستیم امتیاز یک تیم دسته اولی را خریداری کنیم، تصمیم برآن شد تا بااستفاده از بازیکنان بومی یک تیم منسجم شکل داده و با اقتدار و کسب نتایج لازم، امسال از لیگ دسته دو به لیگ یک صعود کنیم.وی با انتقاد از عدم حمایت بخش دولتی، نهادها و بخش خصوصی کرمانشاه از ورزش این استان، عنوان کرد مسئولان کرمانشاه با ورزش بیگانه هستند ،کاندیداهای مجلس و شورای شهر زمان انتخابات در باشگاه ها و میان ورزشکاران حضور دارند و وعده های مختلف می دهند، اما پس از برگزاری انتخابات و انتخاب شدن، کاملا با ورزش بیگانه می شوند.

پ
پ

افشین حسنی به تشریح وضعیت فعلی تیم فوتبال دسته دومی بعثت کرمانشاه پرداخت و بااشاره به تلاش های چندسال اخیر این تیم برای راهیابی به لیگ دسته یک فوتبال کشور، اظهارکرد: طی این چند سال به دلیل عدم کسب امتیاز لازم موفق به صعود به لیگ دسته یک کشور نشدیم، لذا امسال تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی بتوانیم در این لیگ حضور داشته باشیم.

وی افزود: دراین راستا مذاکراتی را با تیم شهرداری تبریز آغاز کردیم و پس از موافقت مسئولان این تیم قرار شد امتیاز این تیم با مبلغ سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بعثت فروخته شود، اما شورای شهر این شهر با فروش امتیاز تیم مخالفت کردند و موضوع منتفی شد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه بابیان اینکه پس از منتفی شدن خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز، مذاکره برای خرید تیم استقلال جنوب نیز به دلایل مختلف به سرانجام نرسید، وی گفت: طی این سالها سعی بسیاری کردیم تا بتوانیم پس از حضور راهیان کرمانشاه در لیگ دسته یک، بتوانیم از کرمانشاه جایگزینی برای این تیم در لیگ یک باشیم، اما مشکلات مالی مانع از آن شد تا بتوانیم با تیم های مدعی رقابت کنیم.
 حسنی در ادامه فوتبال را ورزشی هزینه بَر خواند و گفت: طی چند سال گذشته علیرغم همه مشکلات موجود و عدم حمایت مسئولین استانی، آنچه ما را ترغیب به ادامه راه کرده، حمایت هوداران و رسانه های استان بوده است.
وی اضافه کرد: یکی از مشکلات ورزش کرمانشاه این است که ما در این استان مدیر ورزشی کم داریم.حسنی یادآورشد: در این سالها، طی تمام مسابقات تیم بعثت تاکنون یک بار هم شاهد حضور مدیران و یا فرماندار کرمانشاه در ورزشگاه برای تماشای مسابقات و حمایت از تیم استانشان نبوده ایم.
وی افزود: حمایت از یک تیم فقط حمایت مالی نیست، بلکه دراختیار قراردادن امکانات و ظرفیت ها برای کاهش هزینه های تیم بومی نیز نوعی حمایت است، این همان چیزی است که ما در سایر استان ها آن را زیاد می بینیم.
وی بااشاره به ۱۰ سال سابقه تیمداری‌اش در فوتبال، عنوان کرد: اگر تیم بعثت حمایت مالی شود، تصمینی به لیگ دسته یک خواهیم رفت و اگر نرویم حاضرم تمام کمک ها را پس دهم.  مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه همچنین به جلسه چندی پیش خود با استاندار کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در این نشست استاندار تاکید کرد که از تیم بعثت به عنوان یک تیم بومی حمایت خواهد کرد. سابقه آقای بازوند-استاندار کرمانشاه- در شهرهای دیگر نیز نشان می دهد همواره حامی ورزش بوده و بسیار امیدواریم در کرمانشاه نیز از ورزش حمایت جدی داشته باشد.
 عدم حمایت مسئولان از ورزش در کرمانشاه درحالی است که در سایر استان ها همه بخش ها برای رشد ورزش خصوصا فوتبال حمایت های لازم را از باشگاه ها حتی باشگاه های بخش خصوصی دارند
وی در ادامه اشاره ای به انتخاب شهردار جدید کرمانشاه داشت و گفت: آقای طلوعی از جمله شهرداران حامی ورزش در تهران بوده که امیدواریم در کرمانشاه نیز بتواند برای ارتقاء ورزش این شهر گام های مثبتی بردارد.
حسنی همچنین در تشریح وضعیت فعلی این تیم در لیگ دسته دو فوتبال کشور گفت: تاکنون در نیم فصل اول لیگ، ۹ بازی داشته ایم که نتایج قابل قبولی کسب کرده ایم. البته در نیم فصل اول با یک قرعه سخت مواجه شده و اکثر بازی های بعثت در خارج از خانه برگزار می شود، اما خوشبختانه تاکنون عملکرد بازیکنان تیم رضایت بخش بوده و باگذشت زمان هماهنگی و انسجام تیم نیز بیشتر می شود.
وی باتاکید براینکه تیم بعثت در حال حاضر یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک محسوب می شود، اعلام کرد: در نیم فصل دوم باتوجه به اینکه اکثر بازی ها را در کرمانشاه برگزار خواهیم کرد، نتایج بهتری کسب می کنیم.
حسنی با بیان اینکه از مجموع ۳۳ بازیکن تیم بعثت کرمانشاه، ۲۷ بازیکن کرمانشاهی هستند، یادآورشد: این بازیکنان در تمام بازی ها، خصوصا بازی های خانگی که تماشاچیان پرشور کرمانشاهی حضور دارند، بگونه ای شجاعانه و منسجم بازی می کنند که تیم های شهرستانی از بازی در کرمانشاه ترس دارند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.