پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

…استاندار:فرمانداران در خصوص روند پیشرفت پروژه‌های شهرستان‌ها شفاف سازی کنند
29 آبان 1397 - 18:29
شناسه : 11739
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان اظهار داشت:هرچه ارتباط میان استاندار و معاونین استاندار با فرمانداران محکم‌تر باشد، هزینه‌های اداره و مدیریت استان کاهش می‌یابد/ فرمانداران موظف هستند که در خصوص روند پیشرفت و بعضا علت توقف پروژه‌های شهرستان‌ها برای نمایندگان محترم و ائمه محترم جمعه شفاف سازی کنند/ برای قضاوت صحیح درخصوص عملکرد دولت در خدمات رسانی به زلزله‌زدگان، باید این زلزله را از نظر وسعت و حجم تخریب با زلزله‌های قبلی مقایسه کرد زیرا حجم اقدامات صورت گرفته در این مناطق بی سابقه بوده است/وی با بیان اینکه فرماندار نماینده عالی دولت در شهرستان است، گفت: در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان فرماندار باید پاسخگو باشد/بازوند خواستار بررسی فرمانداران شهرستان‌های مناطق زلزله زده برای حضور و استمرار استان‌های معین در این شهرستان‌ها شد

پ
پ
هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان اظهار داشت: هرچه ارتباط میان استاندار و معاونین استاندار با فرمانداران محکم‌تر باشد، هزینه‌های اداره و مدیریت استان کاهش می‌یابد.
وی تاکید کرد: فرمانداران موظف هستند که در خصوص روند پیشرفت و بعضا علت توقف پروژه‌های شهرستان‌ها برای نمایندگان محترم و ائمه محترم جمعه شفاف سازی کنند.
مقام عالی استان در ادامه با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات مردم در مناطق زلزله زده گفت: برای قضاوت صحیح درخصوص عملکرد دولت در خدمات رسانی به زلزله‌زدگان، باید این زلزله را از نظر وسعت و حجم تخریب با زلزله‌های قبلی مقایسه کرد زیرا حجم اقدامات صورت گرفته در این مناطق بی سابقه بوده است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه فرمانداران و مدیران کل استان برای جذب اعتبارات عمرانی تعامل سازنده داشته باشند، افزود: فرمانداران امورات شهرستان‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دهند تا کار‌ها به بهترین شکل ممکن دنبال و پیگیری شود.
بازوند در ادامه بر اجرای مناسب زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: حتماً جلسات با فرمانداران را به منظور پیگیری صحیح کار‌ها و برنامه‌ها به صورت مستمر در دستور کار قرار می‌دهیم و فرمانداران باید با پیگیری ویژه بر نحوه‌ی اجرای پروژه‌ها و زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها نظارت کافی داشته باشند.
بازوند خواستار بررسی فرمانداران شهرستان‌های مناطق زلزله زده برای حضور و استمرار استان‌های معین در این شهرستان‌ها شد و گفت: فرمانداران این مناطق بررسی کنند که آیا استان‌های معین باید همچنان در این شهرستان‌ها حضور داشته باشند اگر فرمانداران به این نتیجه برسند که حضور آن‌ها الزامی است در این راستا اقدام خواهیم کرد.
استاندار کرمانشاه در ادامه خواستار اعلام پروژه‌های نیمه تمام اقتصادی از سوی فرمانداران به معاونت اقتصادی استانداری جهت مطرح شدن در جلسه ستاد تسهیل استان شد.
وی با بیان اینکه فرماندار نماینده عالی دولت در شهرستان است، گفت: در خصوص مسائل و مشکلات شهرستان فرماندار باید پاسخگو باشد و برای اجرایی‌تر کردن برنامه‌های فرمانداران در شهرستان‌ها در ارزیابی‌هایی که از مدیران اجرایی استان بعمل می‌آید حتماٌ از نظرات و پیشنهادات فرمانداران در زمینه چگونگی تعامل و سرکشی مستمر مدیران در شهرستان‌ها استفاده خواهیم کرد.
مهرداد سالاری نیز در نشست فرمانداران استان در استانداری کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام اظهار داشت: با شناسایی و واگذاری پروژه‌های رها شده در شهر‌ها و روستا‌ها بار دولت سبک شده و شهرستان‌ها از ثمره آن که رضایت مردم است بهره مند می‌شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه احساس می‌شود وظیفه نظارتی برخی نمایندگان به امور اجرایی ورود کرده تاکید کرد: در رابطه مدیران و نمایندگان احترام و تعامل باید حفظ شود، اما تعامل به شکل درست خود مورد قبول است. فرمانداران با حفظ حدود خود و نمایندگان باید مطالبشان را خود مطرح کنند/صدا و سیما

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.