شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

مرگ پایان زندگی نیست!
03 مهر 1398 - 11:45
شناسه : 117501
0
گفتگوی اختصاصی طلوع کرمانشاه؛با فرزند زنده یاد طلوع‌‌کرمانشاه :

برخی از انسان ها به واسطه روح بزرگی که دارند جاودانه می شوند! تمام هم و غم آنها این است که پس از مرگ نیز بتوانند یادگاری ازخود به جا بگذارند که نه تنها برای همنوعانشان سودمند باشد بلکه همه از آنها به نیکی یاد کنند.
زنده یاد بانو لیلی احمدی؛ یکی از این افراد است که تمامی دغدغه اش کمک به خلق بود، او در زمان حیات خود با دریافت کارت اهداء عضو تمامی اعضای خود را اهداء کرد و پس ازاینکه خبر مبتلا شدن به بیماری سرطان خود را شنید وصیت کرد که پس از مرگش اعضای بدنش را برای تحقیق بر روی بیماری های خاص به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهند.
سینا مظفری فرزند زنده یاد لیلی احمدی در گفتگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: مادرم۵۷ سال داشت و متولد سال ۱۳۴۱ در اسلام اباد غرب و فارغ التحصیل دانشگاه تهران بود.

پ
پ

سینا مظفری در خصوص مدت زمان بیماری مرحومه لیلی احمدی اظهار کرد: او ۷ سال پیش مبتلا به سرطان سینه شد که به دلیل بدخیم بودن، این بیماری  مغز و استخوان و کبد او را نیز درگیر کرد.

او گفت: بدن مادرم در کمال ناباوری به شیمی درمانی و پرتو درمانی نیز جوابی نداد و متاسفانه قدرت بیماری بیشتراز توانایی  او بود.
سینا مظفری افزود: مادرم با رضایت قلبی در زمان صحت و سلامت و مطلع نبودن از بیماری کارت اهدا عضو را پرکرد و پس از اطلاع از بیماری نیز معتقد بود که جسمش برای تحقیقات یک جسم خاص و سلول های سرطانی باعث بهره برداری در علوم پزشکی می شود. با هماهنگی پزشکی قانونی استان تهران پیکر مادرم  به دانشکده علوم پزشکی برای انجام تحقیقات پزشکی اهدا شد.

فرزند مرحومه لیلی احمدی در ادامه گفت:مادرقبل از مرگش ازمن و برادرم درخواست کرد که به  وصیت نامه اش عمل کنیم و پس از مطلع کردن خانواده از تصمیمش به صورت مکتوب کارهای قانونی را انجام داد.

سینا مظفری در خصوص برخورد دانشگاه علوم پزشکی بااین موضوع گفت:
 آنها با استقبال از این  موضوع  برخورد خیلی خوبی داشتند, همچنین پس از مرگ مادرم،اهداء پیکراو مورد تقدیرمسئولین قرار گرفت.

سینا مظفری گفت: تمام این کارها برای تسلی و آرامش روح مادرم انجام گرفت، علیرغم فشارهای روحی و مخالفت اطرافیان در حال حاضر ما هم بخاطر مادر در آرامش و راضی هستیم.

اوگفت:مادر دارای  شخصیت سیاسی و علمی در کشور بود  که مقالات متعددی از او در روزنامه های استان کرمانشاه وسراسرکشور به چاپ رسیده است.

 

*زنده یاد لیلی احمدی از زنان فعالی بود که در عرصه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برای بسیاری از مردم استان کرمانشاه چهره شناخته شده ای بود. فعالیت های وی در بخشهای مختلف، چشمگیر، درخشان و اثر بخش و مثال زدنی است. او با تکیه بر خودباوری و تلاش فردی توانست بسیاری از موانع مرسوم را از پیش پا بردارد و برای خدمت رسانی به مردم و اثبات توانمندی زنان در جامعه، قدم های بزرگی را بردارد.
وی پیش از مرگش در سمت  های همچون :رئیس گروه سیاسی، مشاور وزیر فعالیت داشته است و دارای مدرک دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تهران بود.

پریا امیری پریان-خبرنگار پایگاه خبری طلوع کرمانشاه

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.