جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

حکم شهردار شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر باید به تایید وزیر کشور برسد
30 آبان 1397 - 13:06
شناسه : 11794
0
رییس شورای شهر کرمانشاه انتخاب سعید طلوعی به عنوان شهردار جدید کرمانشاه را کاملا قانونی دانست و گفت: منتظر تایید حکم شهردار انتخابی کرمانشاه توسط وزیر کشور هستیم. طلوع‌‌کرمانشاه :

رییس شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه سعید طلوعی از همان ابتدا جزو هشت گزینه مد نظر شورا برای تصدی شهرداری کرمانشاه بود، گفت: در نهایت همه اعضای شورا تصمیم گرفتند روی گزینه ای که بیشترین موافقت با آن وجود دارد به توافق برسند و نهایتا سعید طلوعی در جلسه ای با حضور هشت عضو شورا (سه عضو در مرخصی به سر می بردند) و با رای هر هشت عضو حاضر به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شد.رییس شورای شهر کرمانشاه افزود: آقای طلوعی اهل دور زدن نیست و فرد بسیار مقتدری است و این امر موجب شده برخی به او حمله کنند، اما شورای شهر بر انتخاب خود مصر است و استاندار کرمانشاه نیز تاکید داشت فرد مقتدری برای شهرداری کرمانشاه انتخاب شود.

پ
پ

امیری با بیان اینکه مسائل سیاسی در کار شورا دخیل نیست، گفت: برخی به خاطر مسائل سیاسی و جناحی به شهردار منتخب حمله می‌کنند، اما شورای شهر پرونده کاری را مدنظر دارد.رییس شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه حکم شهردار شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر باید به تایید وزیر کشور برسد گفت: در حال حاضر منتظر صدور حکم آقای طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه هستیم

غلامرضا امیری  با اشاره به قانونی بودن انتخاب شهردار کرمانشاه، گفت: شورای شهر بر اساس قانون سه ماه برای انتخاب شهردار فرصت دارد، اما با پایان گرفتن این مهلت قانونی و به نتیجه نرسیدن، باز هم راه‌های قانونی دیگری پیش پای شورای شهر قرار داده شده است.وی افزود: بعد از پایان گرفتن این مهلت و بحث ورود هیات حل اختلاف به موضوع، در نهایت اعضا با درخواست جلسه فوق العاده و با حضور بیش از دو سوم اعضا(هشت نفر)، سعید طلوعی را به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب کردند.

امیری تصریح کرد: دوره‌های قبل هم موارد اینچنینی داشته‌ایم و بعضا سرپرست برای شش ماه در سمت خود باقی مانده است. دربرخی شهرهای دیگر هم این وضعیت رخ داده و حضور سرپرست تا ۹ ماه هم به طول انجامیده است.

امیری به کارنامه کاری طلوعی اشاره کرد و افزود: ایشان مدت بیش از ۱۰ سال شهردار مناطق مختلف تهران بوده‌ و برای چندین دوره هم به عنوان شهردار نمونه مناطق معرفی شده‌اند.

امیری با تاکید بر اینکه هیچ پشت پرده‌ای درانتخاب شهردار جدید وجود ندارد، گفت: شورای شهر در اتاق شیشه‌ای قرار دارد و تمام اختلافات و اتفاقات درون آن رسانه‌ای می‌شود. این اختلاف نظرها کاملا طبیعی است و مفهوم دموکراسی و شورا هم همین وجود تضارب آرا است که می تواند توسعه بخش باشد.

وی یادآور شد: انتخاب شهردار همیشه در همه شهرها محل اختلاف اعضای شورای شهر بوده و هست و این امر کاملا طبیعی است. مهم این است که اعضا در نهایت به انتخاب گزینه اصلح برسند و ما در این زمینه همه تلاشمان را بکار گرفتیم.

رییس شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه حکم شهردار شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر باید به تایید وزیر کشور برسد گفت: در حال حاضر منتظر صدور حکم آقای طلوعی به عنوان شهردار کرمانشاه هستیم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.