جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

دستگیری آدم ربا در کمتر از نیم ساعت / انهدام باند تهیه و توزیع داروهای روانگردان در اسلام آبادغرب
01 آبان 1396 - 13:38
شناسه : 1182
1
اخبار انتظامی / طلوع‌‌کرمانشاه :

مقامات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری آدم ربا در کمتر از نیم ساعت و انهدام باند تهیه و توزیع داروهای روانگردان خبر دادند.

پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری یک آدم ربا توسط پلیس این شهرستان در کمتر از نیم ساعت خبر داد. 

سرهنگ رضا شیرزادی در این باره گفت: روز گذشته در میدان بسیج خانمی  جوان مدتی پسر بچه ای ۵ ساله که در انتظار سرویس مهد کودک بوده را تحت نظر می گیرد.

این مقام انتظامی افزود: زن متهم با نزدیک شدن و کشیدن دست کودک قصد ربایش  او را داشت که با مقاومت و سر و صدای کودک، اهالی محل از موضوع مطلع  می شوند.

وی اظهارداشت: زن متهم با دیدن اهالی محل، با رها کردن کودک اقدام به فرار می کند که در همین حین، اکیپی از ماموران یگان امداد که در آن حوالی در حال گشت زنی بودند از موضوع مطلع شدند و نسبت به دستگیری آدم ربا اقدام کردند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه تاکنون انگیزه اصلی وی از آدم ربایی مشخص نشده است، گفت: پس از بازجویی های مقدماتی در این راستا پرونده ای تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

انهدام باند تهیه و توزیع داروهای روانگردان در اسلام آبادغرب 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف و انهدام یک باند تهیه و توزیع قرص های روانگردان و داروهای مخدر در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در این باره گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اسلام آبادغرب یک باند چهار نفره تهیه و توزیع داروهای روانگردان را شناسایی کردند و انهدام آن را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: پس از هماهنگی  با دستگاه قضایی مخفیگاه متهمان شناسایی و آنان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ سرتیپ نیا از مخفیگاه متهمان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ حبه قرص روانگردان و بیش از ۲ لیتر شربت مخدر کشف و ضبط شده است.

وی عنوان کرد: متهمان پس از بازجوئی های فنی و جمع آوری مدارک به دستگاه قضائی معرفی و با قرار های وثیقه مناسب راهی زندان شدند.

کشف ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف محموله ۱۳۰ هزار نخی سیگار قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد. 

سرهنگ “محمدرضا امیری” در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار به دست آمده از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان یک محموله سیگار خارجی را از کشور عراق خریداری کرده و قصد انتقال آن به استان های مرکزی کشور را دارند، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مشخص شدن مسیر تردد خودرو حامل کالای قاچاق، تیم عملیاتی این پلیس تخصصی به مسیر مورد نظر اعزام و یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که محموله سیگار قاچاق را در خود جای داده بود، توقیف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شده است، اظهارداشت: پس از بازرسی از خودرو مذکور ۱۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۱۷۰ میلیون کشف و ضبط شد.

سرهنگ امیری افزود: متهم دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و کالای مکشوفه به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تحویل داده شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.