پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

دستگاه های فرهنگی و اجتماعی زمینه شادی مردم را فراهم کنند
30 آبان 1397 - 22:08
شناسه : 11830
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

بازوند در جلسه ستاد «جشن های مهربانی» استان کرمانشاه با اشاره به شوک زلزله سال گذشته استان، گفت: نیاز مبرم به برنامه های شاد برای بازیابی روحیه مردم در مناطق زلزله زده داریم/از صدا و سیما می خواهم صف شکن باشد و در این راستا برنامه سازی کند/همانطور که مردم برای حضور در برنامه های عزاداری و سوگواری اعلام آمادگی می کنند و با اشتیاق شرکت دارند برای برنامه های شاد هم تمایل دارند و باید این زمینه را برای آنها فراهم نماییم/او به خروج سالانه پول های گزاف از کشور از سوی مردم اشاره کرد و گفت: این پول ها در ترکیه و دوبی هزینه می شود در حالیکه این ظرفیت در کشور هست که آن را در اینجا هزینه کنند/شبکه های استانی صدا و سیما استان های همجوار نسبت به شبکه کرمانشاه برنامه های شادتری پخش می کنند و انتظار داریم در برنامه های شبکه زاگرس هم برنامه های متنوع طنز و با محتوای شاد گنجانده شود/ثواب شاد کردن مردم کمتر از عزا نیست و از این رو باید زمینه های شادی و نشاط مردم را فراهم نماییم

پ
پ

هوشنگ بازوند چهارشنبه شب در جلسه ستاد «جشن های مهربانی» استان کرمانشاه در استانداری با اشاره به حضور فعال مردم در همه مناسبت های دینی و ملی، افزود: باید قدردان حضور پرشور مردم در این مناسبت ها باشیم و زمینه های نشاط اجتماعی آنان را در طول سال فراهم کنیم.
او گفت: هر زمان که ما بخواهیم مردم در تمام صحنه ها حضور پیدا می کنند و باید ما هم برای شادی و نشاط آنان برنامه ریزی کنیم.
وی با اشاره به تدوین تقویم فرهنگی استان کرمانشاه از دستگاه های متولی خواست براساس این تقویم در طول سال برنامه های متنوعی برای افزایش روحیه امیدواری مردم برگزار کنند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به شوک زلزله سال گذشته استان، گفت: نیاز مبرم به برنامه های شاد برای بازیابی روحیه مردم در مناطق زلزله زده داریم.
او از صدا و سیما به عنوان یکی از دستگاه های مهم در زمینه ایجاد شادی و نشاط در میان مردم نام برد و از مسئولان این سازمان خواست برنامه های شاد پخش کند.
بازوند مردم را جزو سرمایه های اصلی نظام و کشور دانست و افزود: باید این سرمایه ها را تقویت و روحیه آنان را شاد کنیم.
او در ادامه سخنان خود از دستگاه های متولی حوزه فرهنگی و اجتماعی خواست برنامه های خود را در این زمینه اعلام کنند و براساس آن برای اجرا برنامه ریزی نمایند.
او حمایت مادی و معنوی استانداری را از برنامه های شاد در استان را اعلام کرد و افزود: از صدا و سیما می خواهم صف شکن باشد و در این راستا برنامه سازی کند.
او گفت: همانطور که مردم برای حضور در برنامه های عزاداری و سوگواری اعلام آمادگی می کنند و با اشتیاق شرکت دارند برای برنامه های شاد هم تمایل دارند و باید این زمینه را برای آنها فراهم نماییم.
او به خروج سالانه پول های گزاف از کشور از سوی مردم اشاره کرد و گفت: این پول ها در ترکیه و دوبی هزینه می شود در حالیکه این ظرفیت در کشور هست که آن را در اینجا هزینه کنند.
او اظهار داشت: شبکه های استانی صدا و سیما استان های همجوار نسبت به شبکه کرمانشاه برنامه های شادتری پخش می کنند و انتظار داریم در برنامه های شبکه زاگرس هم برنامه های متنوع طنز و با محتوای شاد گنجانده شود.
وی تاکید کرد که ثواب شاد کردن مردم کمتر از عزا نیست و از این رو باید زمینه های شادی و نشاط مردم را فراهم نماییم.
در این جلسه مسئولان دستگاه های فرهنگی و اجتماعی نیز آمادگی خود را برای برگزاری برنامه های شاد در استان اعلام کردند.
استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۶۲۲ روستا و ۳۲ شهر دارد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.