پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

ارتقا ی پوشش جاده‌ای “همراه اول” در کرمانشاه
03 آذر 1397 - 10:01
شناسه : 11950
1
مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه از ارتقا هفت درصدی پوشش همراه اول در جاده‌های استان خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

قبادیان با اشاره به ارتقا پوشش همراه اول در استان، گفت: هم اکنون ۵۳۲ سایت همراه اول در نقاط مختلف استان مستقر است که بیش از ۹۰ درصد این سایت ها دو تکنولوژی نسل دو یا سه و نسل چهار را همزمان دارا هستند.وی افزود: هم اکنون در همه شهرها و نیز ۱۷۴۰ روستای استان پوشش همراه اول و نسل سوم را کامل داریم و در برخی روستاها نیز نسل چهار برقرار است.قبادیان تصریح کرد: با توجه به این آمار از برنامه وتکالیف قانونی جلوتر هستیم، اما با توجه به افزایش نیاز مردم و گرایش بیشتر آنها به سمت تلفن همراه و اینترنت، در حال ارتقا بیش از پیش پوشش این دو نوع ارتباط در سطح روستاهای استان هستیم.وی با بیان اینکه پوشش تلفن همراه در جاده های اصلی استان خوب است، گفت: عمده گله مندی مربوط به عدم آنتن دهی در جاده های فرعی و روستایی استان است که تکلیفی در این زمینه نداریم، با وجود این در حال ارتقا پوشش شبکه همراه اول در روستاها هستیم.

پ
پ

مسیب قبادیان با اشاره به واگذاری یک میلیون و ۷۵۰ هزار سیمکارت همراه اول در استان، گفت: از این تعداد یک میلیون و ۶۸۰ هزار سیمکارت فعال است.وی افزود: از مجموع سیمکارت های فعال همراه اول استان، یک میلیون و ۳۵۰ هزار سیمکارت اعتباری و ۳۳۰ هزار سیمکارت نیز دائمی است.

وی از ارتقا هفت درصدی پوشش تلفن همراه در جاده های استان خبر داد و افزود: در پروژه اربعین امسال ۹۰ درصد از مسیر جاده ای کرمانشاه – خسروی تحت پوشش نسل سوم و نیز در برخی نقاط تحت پوشش نسل چهارم قرار گرفت و هم اکنون این اقدامات صورت گرفته قابل بهره برداری است.قبادیان افزود: همچنین برنامه های مختلفی برای ارتقا کیفیت پوشش تلفن همراه داریم که موجب ارتقا بیش از پیش پوشش تلفن همراه خواهد شد.

مدیرعامل مخابرات استان کرمانشاه  با بیان اینکه بر اساس قانون تا پایان برنامه ششم توسعه تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار باید حداقل یک نوع ارتباط (تلفن ثابت، تلفن همراه یا اینترنت) داشته باشند، گفت: این درحالی است که هم اکنون ۱۷۴۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان همگی تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

وی افزود: افزون بر این حدود ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ روستای استان نیز از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند و تمامی این روستاها از تلفن ثابت نیز برخوردار هستند.

قبادیان افزود: شبکه موبایل روستایی جدا از شبکه همراه اول است و بصورت رومینگ است، بصورتی که اگر فردی خارج از روستا سیمکارت همراه اول داشته باشد وقتی وارد روستا می شود به شبکه موبایلی روستا وصل می شود و این قطع و وصل مجدد شبکه موجب اختلال می شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا تصمیم بر این گرفته شده که شبکه موبایل روستاها هم به شبکه همراه اول متصل شود و یک شبکه یکپارچه ایجاد شود که قطع و وصل شدن در آن نباشد و این کار ظرف چند ماه آینده انجام شده و وضعیت پوشش تلفن همراه در سطح روستاها نیز بیش از پیش بهبود می یابد.

وی افزود: از طرفی برای ارتقا هرچه بیشتر پوشش تلفن همراه و اینترنت در سطح استان امسال ۸۰ سایت جدید در نقاط مختلف استان و بویژه درنقاط کور نصب می شود.

قبادیان با اشاره به رصد و شناسایی نقاط کور ارتباطی استان در بازه‌های زمانی سه ماهه، گفت: بر اساس نظر سازمان تنظیم مقررات در جاده‌های اصلی تا سه درصد عدم پوشش مجاز است که ما تکالیفمان را در این زمینه انجام داده ایم، اما باز هم برای رفاه حال مردم در حال ارتقا پوشش شبکه هستیم.

وی یادآور شد: بعضا برخی موارد عدم آنتن دهی به تخریب سایت‌ها و یا سرقت از آنها هم مربوط می شود که همواره رصد سایت ها انجام می‌شود، اما ممکن است یک روز به دلیل سرقت از سایت یا تخریب آن آنتن دهی در مسیر مربوطه دچار اختلال شود.

قبادیان با تاکید بر اینکه مخابرات استان تکالیف قانونی خود در خصوص رفع نقاط کور را انجام داده و می دهد، گفت: بعضا مشکلاتی دیگری در این زمینه وجود دارد که از جمله آن استقرار ۴۰ درصد سایت های همراه اول در املاک اجاره ای است.

وی افزود :مواردی داریم که صاحب ملک دیگر اجازه نصب سایت را نمی دهد و مجبور به تغییر مکان آن هستیم و این امر موجب تضعیف آنتی دهی در آن منطقه می شود، یا بعضا ساختمان بلند یا برجی در آن منطقه ساخته میشود که  آنتن دهی در آن منطقه را مختل می کند./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.