پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

گزارش ناگهانی یک جشن!
06 آذر 1397 - 17:49
شناسه : 12138
0
گزارش ویژه روزنامه سازمان هلال‌احمر از ازدواج سید احمدخمینی آن هم در شب‌های دلهره‌آور کرمانشاه با واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. طلوع‌‌کرمانشاه :

روزنامه شهروند امروز و در زمانی که مردم کرمانشاه و بخصوص مردم سرپل ذهاب به دلیل زمین لرزه اخیر شب‌ و روزهای دلهره‌آوری را سپری می‌کنند، در اقدامی تامل‌برانگیز با انتشار تصویر بزرگی از نتیجه امام خمینی(ره) به جزئیات مراسم ازدواج سید احمد خمینی پرداخت/علی احمدنیا یکی از فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در انتقاد به این گزارش توئیت کرد: روزنامه شهروند که با پول هلال احمر درحال مدیریت است گزارش ویژه خود را به ازدواج ناگهانی یادگاریادگار امام اختصاص داده!از گزارش عالی گورخواب های شهروند حالا رسیدیم به ازدواج ناگهانی! کجای این ازدواج برای مردم دارای اهمیته ؟ در این شرایط کجای دغدغه مردم جای داره؟/یکی دیگر از کاربران هم با کنایه نوشت: روزنامه شهروند که از بیت المال ارتزاق می‌کند و باید اخبار زلزله را پوشش میداد از هلال احمر جدا شده وبه «هلال احمد» پیوست

پ
پ
کاربران فضای مجازی به گزارش ویژه روزنامه هلال احمر واکنش نشان دادند
 
گزارش ناگهانی یک جشن!

گزارش ویژه روزنامه سازمان هلال‌احمر از ازدواج سید احمدخمینی آن هم در شب‌های دلهره‌آور کرمانشاه با واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد.

گزارش ناگهانی یک جشن!

مجله فارس پلاس: روزنامه رسمی جمعیت هلال‌احمر، گزارش اصلی شماره امروز خود را به ماجرای ازدواج سیداحمد خمینی اختصاص داد؛ موضوعی که اعتراض بسیاری از فعالان رسانه‌ای و کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت. 

روزنامه شهروند امروز و در زمانی که مردم کرمانشاه و بخصوص مردم سرپل ذهاب به دلیل زمین لرزه اخیر  شب‌ و روزهای دلهره‌آوری را سپری می‌کنند، در اقدامی تامل‌برانگیز با انتشار تصویر بزرگی از نتیجه امام خمینی(ره) به جزئیات مراسم ازدواج سید احمد خمینی پرداخت. 

انتشار این گزارش عجیب، موجی از واکنش‌ها را درپی داشت و کاربران این موضوع را با رسالت این روزنامه در تضاد دانستند. 

– امیرعلی صفا توییت کرد: تیتر و عکس یک روزنامه هلال احمر پس از زلزله!/ آدم هرچی بگه از قبح ماجرا کاسته… 

– عباس حسین نژاد شاعر کشورمان هم درباره این گزارش نوشته است: آقای هلال احمر! آقای روزنامه شهروند! آقای روزنامه‌نگار! ببخشید که سید احمد خمینی ازدواجش را خبر نداده بود و برای شما «ناگهانی» شد!!

– رسول فلاحتی هم اینگونه به این روزنامه واکنش نشان داد: چون قافیه تنگ آید …شاعر به جفنگ اید! روزنامه  شهروند ،روزنامه رسمی هلال احمر است که با پول بیت‌المال ارتزاق میکند، در جایی که باید اخبار مربوط به زلزله را پوشش دهد، تبلیغ اقازاده ژن خوب می‌کند!

– این اتفاق حتی واکنش چهره‌های توئیتری اصلاح طلب را هم در پی داشت به طوری که علی احمدنیا یکی از فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در انتقاد به این گزارش توئیت کرد: روزنامه شهروند که با پول هلال احمر درحال مدیریت است گزارش ویژه خود را به ازدواج ناگهانی یادگاریادگار امام اختصاص داده!از گزارش عالی گورخواب های شهروند حالا رسیدیم به ازدواج ناگهانی! کجای این ازدواج برای مردم دارای اهمیته ؟ در این شرایط کجای دغدغه مردم جای داره؟

– یکی دیگر از کاربران هم به منش برخی رسانه‌ها در پوشش مشکلات مردم اشاره کرده است و و توییت کرده است: خب دوستان موضوع جدید چی داریم؟

+ زلزله کرمانشاه 
– نه اینکه مهم نیست!
+ مشکلات اقتصادی
– اینم مهم نیست!
+ ازدواج احمدخمینی!
– آفرین این خبر خیلی مهمه!
تیتر بزنید خمینی جوان به صورت ناگهانی ازدواج کرد!

– محمد اکبرزاده به کنایه نوشت: کار هلال احمر پرداختن به حوادث و اتفاقات ناگهانی است، روزنامه هلال احمر هم به یه ازدواج ناگهانی پرداخته، مشکلتون چیه؟!

 – جواد آقایی هم یک سوال مطرح کرد: چند ثانیه فرض کنید این صفحه روزنامه را می‌گذاشتند پیش روی امام خمینی! واکنش چه بود؟! چرا هیچ رسانه‌ای جرات ندارد از رهبری و فرزندانشان بدین شکل خبررسانی کنند؟!

– مالک شریعتی از فعالان رسانه‌ای هم در واکنش به این روزنامه خاطره‌ای از عباسعلی زالی را نقل کرد: در دیداری که با امام داشتیم اشاره کرده ‌بودند که عکس مرا در صفحه اول روزنامه نزنید، عکس یک کشاورز را بزنید، چه اشکالی دارد وقتی که یک روزنامه را نگاه می‌کنیم عکسی از یک کشاورز باشد که چه کاری انجام می‌دهد و چه خدمتی می‌کند؟

– یکی دیگر از کاربران هم  خطاب به علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر ایران نوشت: روزنامه شهروند وابسته به هلال احمر تازه تونسته بود به یک روزنامه باشخصیت اجتماعی تبدیل بشه که گزارش‌های خوندنی داشت اما یک تیم اصلاح‌طلب ولی حرفه‌ای حالا تبدیل شده به یک روزنامه زرد!

– یکی دیگر از کاربران هم با کنایه نوشت: روزنامه شهروند که از بیت المال ارتزاق می‌کند و باید اخبار زلزله را پوشش میداد از هلال احمر جدا شده وبه «هلال احمد» پیوست/فارس

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.