جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

رستمی: اگر نمی‌خواهند کمک کنند، بی‌خیالم شوند!/بارها رکورد دنیا را زده بودم
12 مهر 1398 - 20:55
شناسه : 121445
0
وزنه بردار تیم ملی گفت: من حاضرم جانم را فدا کنم و دوباره در المپیک افتخارآفرین باشم. یک هزار تومانی هم از این ورزش نمی خواهم. طلوع‌‌کرمانشاه :

کیانوش رستمی در مورد عملکردش در مسابقات جهانی و اینکه مردم از قهرمانان انتظار دارند، اظهار داشت: مردم حق دارند از ورزشکاران مدال جهانی بخواهند و نتایج برای آنها مهم است. برای رقابت‌های جهانی با تمرینات سخت که داشتم می‌توانستم حرف زیادی برای گفتن داشته باشم. بارها رکورد دنیا را زده بودم و آنقدر خوب بودم که می‌توانستم مدال طلا بگیرم/وی ادامه داد: وقتی وزنه در خواستی ام از ۱۸۲ کیلو به ۱۷۹ تغییر کرد روی صحنه رفتم اما اتفاقاتی افتاد که نتوانستم وزنه بزنم چند بار مرا بلاتکلیف گذاشتند. یک بار گفتند می‌توانی بزنی اما بعدا اجازه ندادند و به همین دلیل از لحاظ روحی تخریب شدم/ملی‌پوش وزنه‌برداری در مورد اینکه در جهانی آمریکا و بازی‌های آسیایی هم همین شرایط برای شما پیش آمد، گفت: بنده به مسابقات آمریکا که اضافه شدم، زانوهایم خیلی خراب بود و خیلی‌ها گفتند نباید وزنه بزنم اما از لحاظ قدرت کم و کسر نداشتم به هرحال وقتی نتوانستم مقام بیاورم به ناچار وزنم را تغییر دادم و بالاتر رفتم. اگر وزن کم می‌کردم، شاید شرایط سخت تر می شد و عمر ورزشی یکی دو سال هم نمی کشید.

پ
پ

رستمی در مورد اینکه این مسائل به این خاطر بوده که می خواهی رقیب سهراب‌ مرادی شوی ربط دارد یا خیر، گفت: سهراب نفر اول دنیاست. من اعتقاد داشتم که در این وزن می توانم چون مسیر دیگری نداشتم.

وی در مورد اینکه مردم از تکروی او گلایه‌مند هستند و می گویند رستمی فقط فقط خودش را می بیند و تیم ملی برایش مهم نیست، گفت: من بارها قهرمان جهان شدن و در المپیک ۲۰۱۶ هم طلا گرفتم و بهترین وزنه‌بردار دنیا شدم. اگر واقعاً مرا می‌خواهند کمک کنند اگر نمی‌خواهند بی‌خیالم شوند. من این را  خدمت همه مردم می گویم. تمام زندگی‌ام را در راه این ورزش گذاشتم و خیلی سختی کشیدم. در مسابقات جهانی آمده بودم که رکورد دنیا را بزنم چون آمادگی زیادی داشتم. زمانی که رکورد رضازاده را زده شد خیلی ناراحت شدم و برایم سخت بود که چرا ما رکورد آن را نداشته باشیم.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، درباره شرایط حضورش در المپیک و کسب سهمیه ادامه داد: برای اینکه امتیاز المپیکی بگیرید، هر شش ماه باید در دو مسابقه شرکت کنید و امیدوار بودم که نام من برای مسابقات سوئیس که آخرین شانس است رد شود، اما نشد. اگر نمی‌خواستند سوئیس برویم حداقل قبل از مسابقات جهانی یک مسابقه دیگر می رفتم. اگر نتوانم وزنه بزنم، امتیازات زیادی را از دست می دهم و رکورد دنیا را هم بزنم و امتیاز المپیک را نیاورم، فایده ای ندارد.

رستمی تأکید کرد قول می‌دهم که با بهترین وضعیت در المپیک شرکت کنم و طلا بگیرم.

وی با اشاره به اینکه بعد از مسابقات جهانی با تاماش آیان صحبت کردم و او گفت اگر فدراسیون شما نامه بزند کارها را برای سوئیس انجام می دهیم، عنوان کرد: کمیته ملی المپیک هم برای این که جلو بیاید باید فدراسیون وزنه‌برداری نامه بزند و سلسله مراتب برای این کار رعایت شود. امیدوارم به خاطر پرچم ایران این کار را بکنند. من حاضرم جانم را فدا کنم و دوباره در المپیک افتخارآفرین باشم. یک هزار تومانی هم از این ورزش نمی خواهم اما اگر یک مدال دیگر در المپیک بگیرم پرافتخارترین ورزشکار ایران می‌شوم. فقط می‌خواهم که روحیه مثبت بدهند، قول می‌دهم رکوردهایی را بزنم که رقیبانم ۲۰ کیلو پایین تر از آن را هم نتوانند بزنند. فقط روحیه‌ام باید باز گردد/وانا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.