جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

ورود ۴۰۰۰ خودرو “نوشماره” به کرمانشاه/ خیابان‌های کرمانشاه جوابگو نیست
16 مهر 1398 - 10:24
شناسه : 122949
0
نیمه ابتدای امسال رخ داد طلوع‌‌کرمانشاه :

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه از ورود ۳۹۲۰ دستگاه خودروی نوشماره به استان در نیمه ابتدای امسال خبر داد/سرهنگ کیومرث غلامی با اشاره به روند نامطلوب اسقاط خودرو، گفت: نیمه ابتدای امسال تنها ۵۹ خودرو اسقاط شده که از این تعداد ۵۶ خودرو شخصی و سه خودرو تاکسی بوده است.

***خیابان‌های کرمانشاه جوابگو نیست

*غلامی این آمار را نگران کننده دانست و افزود: نگرانی از آن جهت است که زیرساخت های لازم برای ورود این تعداد خودرو وجود ندارد و معابر جوابگوی این حجم ورود خودرو نیست/وی افزود: معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه بویژه در بافت مرکزی شهر مربوط به عهد دُرشکه است و به هیچ عنوان گنجایش این حجم خودرو را ندارد/این مقام انتظامی تصریح کرد: در صورت ادامه این روند در آینده قطعا دچار معضلات بسیار ترافیکی خواهیم شد و از هم اکنون باید در این زمینه کار شود.

پ
پ

وی افزود: این تعداد اسقاط خودرو در حالی است که سال گذشته ۱۲۴۲ دستگاه خودرو اسقاط شدند و این امر نشان‌دهنده کاهش بیش از ده‌ها برابری اسقاط خودرو در استان است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراکز اسقاط خودرو با رکود مواجه هستند و بخشی از این معضل به گرانی خودرو و بخش دیگر آن به قیمت پایین تسهیلات خرید خودرو مربوط است.

وی افزود: همچنین قیمت پایین خرید خودرو جهت اسقاط هم مزید علت شده و افراد اندکی در این شرایط تمایل به اسقاط خودروی خود دارند.

غلامی به آمار خودروهای نوشماره استان در نیمه ابتدای امسال هم اشاره کرد و افزود: میزان اندک اسقاط خودرو در نیمه ابتدای امسال در حالی است که طی این مدت ۳۹۲۰ دستگاه خودرو جدید شماره گذاری شده و وارد استان شده‌ و این تعداد بجز خودروهایی است که نقل و انتقال شده‌اند وآمار این خودروها و بحث تعویض پلاک آنها نیز در نیمه ابتدای امسال ۴۶ هزار و ۶۴۰ دستگاه خودرو بوده است.

خیابان‌های کرمانشاه جوابگو نیست

غلامی این آمار را نگران کننده دانست و افزود: نگرانی از آن جهت است که زیرساخت های لازم برای ورود این تعداد خودرو وجود ندارد و معابر جوابگوی این حجم ورود خودرو نیست.

وی افزود: معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه بویژه در بافت مرکزی شهر مربوط به عهد دُرشکه است و به هیچ عنوان گنجایش این حجم خودرو را ندارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در صورت ادامه این روند در آینده قطعا دچار معضلات بسیار ترافیکی خواهیم شد و از هم اکنون باید در این زمینه کار شود.

وی افزود: یکی از راهکارهای موثر در این زمینه در کنار بحث ارتقا زیرساخت‌ها، بحث فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی است. البته در این زمینه مسئولین باید علاوه بر فرهنگ‌سازی در زمینه ارتقا ناوگان حمل و نقل عمومی هم تلاش کنند.

وی افزود: اقدام مهم دیگر بحث ارائه تسهیلات مناسب برای اسقاط خودروهای فرسوده و از رده خارج کردن آنها از ناوگان حمل و نقل شهری است/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.