چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20823 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد

بزرگترین گود “زوران” غرب کشور در کرمانشاه
13 آذر 1397 - 9:11
شناسه : 12572
0
رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه گفت: مقدمات ساخت بزرگترین گود زوران غرب کشور در کرمانشاه را فراهم کرده ایم. طلوع‌‌کرمانشاه :

بهرام بهروش از جانمایی ساخت بزرگترین گود زوران غرب کشور در منطقه رحمت آباد شهرستان کنگاور خبرداد و اظهار کرد: برای ساخت این گود به حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که درصد کمی از این اعتبار را برای اجرای اقدامات اولیه تامین کرده ایم.وی اضافه کرد: پیش بینی می کنیم پس از اجرای مقدمات اولیه، ابتدای سال ۹۸ شاهد شروع عملیاتاجرایی این پروژه باشیم.رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کرمانشاه گفت: جایگاه تماشاگران این گود حدود پنج هزار نفر ظرفیت خواهد داشت و مساحت گود ۵۰۰ متر مربع است.وی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات کشوری زوران درکرمانشاه خبرداد و افزود: به همه استان ها بویژه استان های زاگرس نشین که این ورزش در آنها رواج دارد، نامه ارسال کرده ایم تا تیم های خود را برای حضور در این رقابت ها به ما معرفی کنند.

پ
پ

مسئول کمیته زوران کشور تاکید کرد: از آنجایی که ثبت جهانی رشته زوران را در دستورکار قرار داده ایم، برگزاری این مسابقات به تسریع در این روند کمک خواهد کرد.

بهروش با بیان اینکه مسابقات قهرمانی زوران استان که جمعه گذشته (۹ آذر) برگزارشد هم در این راستا بود، عنوان کرد: تلاش می کنیم مسابقات زوران کشور تا پیش از پایان امسال برگزار شود.

 وی خاطرنشان کرد: بنا داریم سال ۹۸ با برگزاری مسابقات مختلف به تثبیت زوران درکشور همانند رشته های آلیش، چوخه و … کمک کنیم.
وی توسعه و ترویج رشته زوران در کشور را یکی از اهداف مهم کمیته زوران کشور برشمرد و گفت: درحال حاضر کلاس های آموزشی مختلفی را در این راستا برگزار و مربیان را ساماندهی می کنیم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.