شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

گول برنده شدن در سایت‌های قرعه‌کشی را نخورید
20 آذر 1397 - 17:21
شناسه : 13157
1
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: برخی از سایت‌ها با ترفند قرعه‌کشی به اطلاعات خصوصی مردم دست پیدا می‌کنند. طلوع‌‌کرمانشاه :

علی کریمی:به تازگی سایت‌های مختلفی در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که با وعده‌های مخلف از جمله برنده شدن خودرو، بسته های رایگان اینترنتی شماره تماس افراد را دریافت می کنند/ کاربران با تصور اینکه ثبت شماره تماس تلفن‌همراه در اینگونه سایت‌ها مشکلی به همراه ندارد شماره خود را درج و ارسال می کنند در حالی که مجرمان ممکن است از شماره تلفن همراه آن‌ها سوءاستفاده و دست به کلاهبرداری بزنند/کلاهبرداران می‌توانند شماره تلفن‌همراه قربانیان را در بانک‌های اطلاعاتی ثبت کرده و به فروش برسانند و یا درقبال دریافت وجه در پیج های اینستاگرامی، کانال و گروه های تلگرامی به عنوان ممبر عضو نمایند

پ
پ

علی کریمی اظهار داشت: به تازگی سایت‌های مختلفی در فضای مجازی راه‌اندازی شده است که با وعده‌های مخلف از جمله برنده شدن خودرو، بسته های رایگان اینترنتی شماره تماس افراد را دریافت می کنند.

وی افزود: کاربران با تصور اینکه ثبت شماره تماس تلفن‌همراه در اینگونه سایت‌ها مشکلی به همراه ندارد شماره خود را درج و ارسال می کنند در حالی که مجرمان ممکن است از شماره تلفن همراه آن‌ها سوءاستفاده و دست به کلاهبرداری بزنند.

رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه بیان کرد: کلاهبرداران می‌توانند شماره تلفن‌همراه قربانیان را در بانک‌های اطلاعاتی ثبت کرده و به فروش برسانند و یا درقبال دریافت وجه در پیج های اینستاگرامی، کانال و گروه های تلگرامی به عنوان ممبر عضو نمایند.

وی تصریح کرد: همچنین ممکن است با فرد قربانی تماس گرفته و به بهانه برنده شدن جایزه او را پای دستگاه عابربانک کشانده و یا اطلاعات مالی وی را دریافت نمایند.

کریمی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان اطلاعات هویتی خود از جمله کدملی، شماره شناسنامه و یا شماره تماس خود را در سایت‌های بی‌نام و نشان و نامشخص وارد نکنید و در صورت مشاهده پیج را مسدود کنید.

وی گفت: همچنین شهروندان به پیامک و تماس با عنوان برنده شدن جایزه توجه نکرده و به هیچ عنوان به دستگاه عابربانک مراجعه نکنید زیرا اگر برنده جایزه شوید نیازی به مراجعه شما به دستگاه عابر بانک نیست.

این مقام انتظامی در پایان گفت: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و آنان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی را به کارشناسان این پلیس گزارش کنند/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.