جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

تخت‌های icu بیمارستان طالقانی هیچوقت خالی نیست/از مردم عذرخواهی می‌کنیم
06 آبان 1396 - 12:29
شناسه : 1333
6
توضیحات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مورد انتشار عکس یک بیمار؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

انتشار تصویر یک بیمار در فضای مجازی که پس از انجام عمل جراحی به دلیل نبود تخت در راهروی بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه بستری شد، واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

پ
پ

به گزارش «پایگاه اطلاع‌رسانی طلوع کرمانشاه»، چندی پیش تصویر یک بیمار در فضای مجازی منتشر شد که پس از انجام عمل جراحی به دلیل نبود تخت در راهروی بیمارستان آیت‌الله طالقانی کرمانشاه بستری شد. انتشار این عکس واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت…

دکتر بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اما توضیحاتی پیرامون انتشار  این عکس که بر روی تختی در راهرو بیمارستان قرار گرفته است، ارائه کرد.

وی افزود: این بیمار که از ساعت ۵ صبح برای عمل جراحی به اتاق عمل بیمارستان منتقل شده پس از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی به دلیل نبود تخت آی. سی. یو خالی تا ساعت ۱۴:۳۰ روز پنجشنبه در ریکاوری اتاق عمل تحت نظارت بوده و از آن زمان به دلیل فرارسیدن زمان شستشوی اتاق عمل که جزو ضروریات می‌باشد‌، بیمار به بخش منتقل شده، تا تخلیه و آماده سازی تخت ویژه در کنار ایستگاه پرستاری و تحت نظر پرستاران قرار گرفته و کمتر از ۳ ساعت بعد به بخش منتقل گردیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد : هرچند این مورد به دلیل نبود تخت انجام گرفته اما روند مورد تایید ما نیست و ضمن پوزش از مردم فهیم و صبور استان در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک ۲۸ تخت آی. سی. یو دیگر را نیز در این بیمارستان فعال کنیم و برنامه ریزی می‌کنیم تا در ماههای آینده این تخت ها به بهره برداری برسند.

وی افزود: دانشگاه به دنبال انتقال یکی از بخشهای بیمارستان آیت الله طالقانی به مرکز دیگری نیز هست تا با فراهم کردن امکانات بیشتر، بتوانیم خدمت شایسته و درخور مردم را در این بیمارستان ارائه نماییم.

معاون درمان دانشگاه علوم در ادامه از کمبود ۱۰۰ تخت  آی. سی. یو در استان خبر داد و گفت: در استان کرمانشاه همینک تعداد ۱۶۴ تخت icu شامل ۱۳۳ تخت در بخش دانشگاهی و ۳۱ تخت در بخش غیر دانشگاهی فعال می‌باشد که درصد اِشغال این تخت‌های ویژه در بخش دانشگاهی بیش از ۹۵ درصد است و این یعنی اینکه اکثر اوقات تخت خالی icu  برای خدمت به بیمارانی که به مراقبت های ویژه نیاز دارند، وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۲۸ تخت icu  در سه قسمت در بیمارستان آیت اله طالقانی به عنوان مرکز ترومای غرب کشور وجود دارد که درصد اشغال آنها بیش ۹۸ درصد می باشد افزود: این نشانگر آن است که معمولا هیچگاه تخت icu خالی موجود نبوده و بیماران بلافاصله جایگزین می شوند.

دکتر روشنی گفت: در بخش جراحی مغز و اعصاب این بیمارستان نیز معمولا به ناچار برای ارائه خدمت به بیماران۱۰ تا ۱۲ تخت اضافه یا فوق العاده در قسمتهایی از بخش از جمله در راهرو فعال می شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.