پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

باخت زاگرس اسلام‌آباد در جام باشگاه‌های آسیا
16 آبان 1398 - 22:43
شناسه : 134429
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب در اولین دیدار در جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه ۳۶ بر ۲۴ مغلوب الکویت کویت شد/سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب پس از این دیدار گفت: امروز(پنجشنبه) می‌دانستیم برابر تیمی قدرتمند که یکی از پرافتخارترین تیم‌های باشگاهی آسیا است، روبرو می‌شویم/وی افزود: این تیم که متشکل از تمامی بازیکنان ملی پوش کویت به همراه بازیکنانی از کشورهای آفریقایی و بحرین است، در این دیدار با تمام قوا به میدان آمده بود/مدیرعامل باشگاه زاگرس تصریح کرد: در مقابل این تیم متمول و قدرتمند، تیم ما قرار داشت که هیچکدام از بازیکنانش جز مجتبی کرمیان تاکنون سابقه بازی در رقابت‌های برون مرزی را نداشته‌اند.

پ
پ

وی تاکید کرد: با توجه به این مسائل بازیکنان ما در اولین دیدار خود استرس زیادی داشتند و همین استرس هم باعث شد تا اشتباهات فردی زیادی داشته باشند.

اعظم خاطرنشان کرد: هرچند شکستی سنگین خوردیم، اما باید توجه داشت که ۲۴ گل وارد دروازه تیم پر ابهتی همچون الکویت کاری سخت بود.

وی اضافه کرد: با این وجود از بازیکنان تیم انتظار داریم که برای بازی بعدی بتوانند با دقت بیشتری بازی کنند و استرس را کنار بگذارند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در ادامه با بیان اینکه تیم زاگرس در این رقابت‌ها با تیم‌های قدرتمندی همگروه شده و به نوعی در گروه مرگ قرار دارد، گفت: عصر فردا(جمعه) برابر تیم العربی قطر بازی خواهیم داشت که از تیم‌های قهرمان آسیا است و کار سختی برابر این تیم هم پیش رو داریم.

رقابت‌های جام باشگاه های آسیا با حضور یازده تیم از امروز (۱۶ آبان) آغاز شده و تیم زاگرس در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های الکویت کویت، هاوکس کره جنوبی، العربی قطر و شارجه امارات هم گروه است/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.