پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20827 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است

بیمارستان سوختگی کرمانشاه آماده بهره‌برداری شد
19 آبان 1398 - 12:08
شناسه : 135331
1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان در شهر کرمانشاه اکنون آماده افتتاح است، این بیمارستان به زودی با حضور مسئولان به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد/رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه این بیمارستان را ۵۰ تختخوابی اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل ۱۲ تخت مراقبت‌های ویژه، ۳۸ تخت جراحی و بستری، سه تخت اتاق عمل و سایر بخش‌ها است./مرادی اظهارداشت: با راه‌اندازی این مرکز خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی شایسته‌ای به بیماران سوختگی ارائه خواهد شد./مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره برداری رسید./این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است. /اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

پ
پ

محمودرضا مرادی با بیان اینکه این بیمارستان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در مهرماه سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه و منابع ملی راه‌اندازی شده، میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت این بیمارستان را ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

او توضیح داد که این بیمارستان در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع و در پنج طبقه در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه این بیمارستان را ۵۰ تختخوابی اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل ۱۲ تخت مراقبت‌های ویژه، ۳۸ تخت جراحی و بستری، سه تخت اتاق عمل و سایر بخش‌ها است.

مرادی اظهارداشت: با راه‌اندازی این مرکز خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی شایسته‌ای به بیماران سوختگی ارائه خواهد شد.

تجهیز مجهزترین و ‌بزرگترین مرکز درمان سوختگی و ترمیمی غرب کشور

مدیر تجهیرات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز با اشاره به اتمام مراحل ساختمانی بیمارستان سوانح و سوختگی گلستان گفت: تلاش‌ها و پیگیری‌های کم نظیر تیم مدیریتی دانشگاه بعد از چند سال به ثمر نشست تا در کمتر از یک هفته دیگر شاهد بهره‌برداری از یک مرکز مجهز و مدرن ارایه کننده خدمات تخصصی و فوق تخصصی سوختگی و ترمیمی به عنوان منحصر بفردترین مرکز سوانح و سوختگی غرب کشور هستیم آرزوی دیرینه مردم غرب کشور و دانشگاه به ثمر نشست.

تورج شیرزادیان افزود: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی در دسته تجهیزات زیرساختی پزشکی (سیستم های تامین هوای فشرده مدیکال، وکیوم، اکسیژن ساز مرکزی، سیستم cssd)، تجهیزات پزشکی جنرال (هتلینگ و تجهیزات بخشهای بستری، تجهیزات اتاق عمل، BICU، اورژانس) و تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی (تخت های پیشرفته شستشوی بیماران سوختگی، تجهیزات و ابزارهای تخصصی و فوق تخصصی تشخیصی و ترمیمی) برای این مرکز مهم خریداری شده که ضمن تحویل به مرکز، نصب و راه اندازی شده اند.

او گفت: مهم‌ترین بخش‌های ارایه دهنده خدمت در این مرکز مهم ۱۲ تخت BICU و سه اتاق عمل مجهز است/ایرنا

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.