- برگزیده ها / کرمانشاه / اجتماعی / گفت و گو
امید قادری اظهارداشت: ۱۴هزارو ۹۸۰ تماس موفق از طریق سامانه صدای مشاور بهزیستی به شماره ۱۴۸۰ از ابتدای سال تاکنون برقرار شده است.
سامانه ۱۴۸۰صدای مشاور بهزیستی با بیش از ۱۴ هزار تماس موفق

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد:مسائل زناشویی، مشکلات تربیتی، تحصیلی، آسیبهای اجتماعی نظیر اعتیاد، تربیت فرزندان از مهمترین موارد مطرح شده طی برقراری تماس با این سامانه تلفنی بوده است.وی افزود: هر فرد برای بهترزندگی کردن و غلبه برمشکلات نیازمند آگاهی است که این از طریق مشورت با افرادخبره و متخصص بدست می آید.قادری گفت: خدمات مشاوره بهزیستی از ساعت هشت صبح تا ۱۹ عصر توسط۱۱ مشاور متخصص زن و مردم به تماس گیرندگان ارائه می شود.وی با بیان اینکه مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ از سال۷۹ در کرمانشاه آغاز به کارکرده افزود: برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاورموجب می شود نیازتماس گیرندگان برطرف شده یا سبب تثبیت یابهبود سلامت روان آن ها شود.