سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

شورای شهر نمی‌تواند جلوی ساخت منوریل را بگیرد
01 دی 1397 - 12:17
شناسه : 13890
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ادامه ساخت پروژه قطار شهری، گفت: این پروژه که تا این مرحله از کار آمده با قدرت ادامه خواهد یافت و هیچ کس نمی‌تواند مانع اجرای آن شود/ وی با ابراز تاسف از تصویب منوریل برای کرمانشاه، گفت: واقعا ناراحت کننده است که به جای آن درخت‌های زیبا یک سری ستون های بتنی و خشن و زمخت ساخته و سیمای شهر به هم ریخته شده، اما در نهایت چاره ای نیست وباید این پروژه که تا این مرحله از کار پیش رفته ادامه داده شود/اعضای شورای شهر که برخی از آنها در همان دوره تصویب منوریل مجددا سرکار بودند می‌خواستند کاری کنند، باید همان موقع انجام می‌دادند و همان زمان مانع انجام این پروژه می‌شدند/ شورای شهر هم به هیچ عنوان نمی‌تواند جلوی این کار را بگیرد و اگر هر مصوبه ای در این زمینه بدهند آن را در شورای حل اختلاف رد می‌کنیم

پ
پ

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ادامه ساخت پروژه قطار شهری، گفت: این پروژه که تا این مرحله از کار آمده با قدرت ادامه خواهد یافت و هیچ کس نمی‌تواند مانع اجرای آن شود.

هوشنگ بازوند با اشاره به لزوم ساخت پروژه قطار شهری، گفت: باتوجه به مطالعات صورت گرفته و افزایش جمعیت و نیاز به یک سیستم حمل ونقل ریلی شهری، این پروژه باید هرچه سریعتر ساخته شود.

وی افزود: قطعا مطلوب ما برای شهری مثل کرمانشاه ساخت مترو بود، اما از آنجا که در ابتدا منوریل برای این شهر تصویب شد و بخشی از کارهای آن نیز صورت گرفته بود، باید این پروژه ادامه داده می‌شد که در نهایت مصوب شد ادامه آن بصورت پروژه قطار شهری باشد.

بازوند تصریح کرد: فاز ابتدایی این پروژه از میدان معلم(سه‌راه مسکن) تا میدان آزادی با توجه به ستون‌های احداث شده عمدتا بصورت روگذر خواهد بود و تنها در قسمت سه راه ۲۲ بهمن تا میدان آزادی بصورت زیرزمینی ادامه مسیر داده خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با ابراز تاسف از تصویب منوریل برای کرمانشاه، گفت: واقعا ناراحت کننده است که به جای آن درخت‌های زیبا یک سری ستون های بتنی و خشن و زمخت ساخته و سیمای شهر به هم ریخته شده، اما در نهایت چاره ای نیست وباید این پروژه که تا این مرحله از کار پیش رفته ادامه داده شود.

وی در خصوص اظهار نظر برخی اعضای شورای شهر کرمانشاه مبنی بر عدم اختصاص بودجه برای ادامه این پروژه، گفت: این اظهار نظرها کاملا شخصی است و اگر اعضای شورای شهر که برخی از آنها در همان دوره تصویب منوریل مجددا سرکار بودند می‌خواستند کاری کنند، باید همان موقع انجام می‌دادند و همان زمان مانع انجام این پروژه می‌شدند.

بازوند تصریح کرد: در حال حاضر بخش زیادی از کار فاز اول پروژه انجام شده و کسی نمی‌تواند مانع ادامه آن شود و این پروژه با قدرت ادامه داده می‌شود.

وی افزود: بنده شاید به عنوان یک کارشناس روی این پروژه نظر مثبت یا منفی داشته باشم، اما به عنوان یک مدیر نظرم بر ادامه کار است و این پروژه باید ساخته شود و امکان برگشت آن وجود ندارد.

وی افزود: شورای شهر هم به هیچ عنوان نمی‌تواند جلوی این کار را بگیرد و اگر هر مصوبه ای در این زمینه بدهند آن را در شورای حل اختلاف رد می‌کنیم.

بازوند تصریح کرد: خوشبختانه برای فاز دوم پروژه می توانیم ادامه مسیر را بصورت مترو انجام دهیم و فاز دوم پروژه بصورت زیرزمینی اجرا خواهد شد/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.