سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

فضایی متفاوت در نخستین پانسیون مطالعاتی پسرانه در کرمانشاه
03 دی 1397 - 12:47
شناسه : 14081
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

مسئول پانسیون مطالعاتی پسرانه آریان با بیان اینکه این پانسیون برای نخستین بار ویژه پسران راه اندازی شده به مزایا و قابلیت های آن پرداخت. این پانسیون از هشت صبح تا ۱۱ شب فعال است اتاق استراحت، اتاق نماز، سالن غذاخوری، سالن تفریح و تعبیه امکانات سرمایشی گرمایشی بخشی از امکانات درنظرگرفته شده برای این مکان است.

پ
پ

ایمان امیری در گفتگو با پایگاه خبری طلوع کرمانشاه، با بیان اینکه پانسیون های فعال در کرمانشاه به دختران اختصاص دارد، اظهار داشت: این پانسیون همانند سالن های عمومی دانشگاه آزاد و رازی دارای یک سالن مطالعه است با این تفاوت که جنبه خصوصی دارد و دارای مزیت های بالاتری است.
وی ادامه داد: این پانسیون از هشت صبح تا ۱۱ شب فعال است و افراد اجازه خروج از پانسیون را ندارند و به هنگام ورود و خروج به پانسیون پیامکی به خانواده آنان برای اطلاع رسانی داده می شود که به معنای نظارت مستمر توسط مراقبان ما در این مکان است.
امیری از ممنوعیت گوشی همراه و وسایل الکترونیکی به این مکان به عنوان مزیت دیگر یاد کرد و ادامه داد: این اقدام با هدف تمرکز صرف بر مطالعه انجام می شود.
وی از وجود حائل و واسطه ما بین میزهای مطالعاتی به عنوان اقدام دیگر یاد کرد و افزود: برای رفاه حال استفاده کنندگان از این مکان، بوفه و منوی باز در این پانسیون تدارک دیده شده است.
وی از وجود اتاق آی.تی در این پانسیون خبر داد و ادامه داد: افراد در صورت تمایل به مشاهده فیلم های آموزشی درسی می توانند از این اتاق استفاده کنند.
اتاق استراحت، اتاق نماز، سالن غذاخوری، سالن تفریح و تعبیه امکانات سرمایشی گرمایشی از دیگر امکانات درنظرگرفته شده برای این مکان است.
امیری یادآور شد، دبیرانی در بخشی از ساعات روز به منظور پاسخگویی به مشکلات دانش آموزان در پانسیون حضور می یابند.
وی با بیان اینکه دانشگاه رازی و مابقی دانشگاه هزینه ای برای سالن های خود دریافت می کنند، گفت: ولی استفاده از این پانسیوت تخفیفاتی دارد که به میزان تقریبی ماهانه ۳۰۰هزار تومان است
امیری با بیان اینکه پانسیون دخترانه به زودی دایر می شود، افزود: هم اکنون پانسیون پسرانه آریان در ۲۲بهمن، انتهای بلوار سی متری دوم، طبقه فوقانی مدرسه شطرنج قرار دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.