سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

میهمانسراهای دولتی رقیب هتل‌های کرمانشاه شده‌اند
11 آذر 1398 - 9:41
شناسه : 143485
5
یک فعال حوزه هتلینگ: طلوع‌‌کرمانشاه :

یک فعال حوزه هتلینگ در کرمانشاه گفت: میهمانسراهای دستگاه‌های دولتی در کرمانشاه برخلاف قانون اقدام به جذب و اسکان مسافر متفرقه می‌کنند که ضرر آن متوجه هتل‌ها می‌شود./نادر منصوبی، استاندارد خدمات دهی در هتل‌های کرمانشاه را در وضعیت مناسبی اعلام کرد و گفت: اینکه عده‌ای انتقاد می‌کنند که خدمات هتل‌های کرمانشاه مطابق با ستاره‌هایشان نیست را قبول ندارم، چرا که هر سه سال یکبار وضعیت خدمات دهی هتل‌ها مطابق با ستاره‌هایشان مورد بررسی قرار می‌گیرد و درصورتی که خدمات پایین باشد از ستاره آنها کم می‌شود./وی تاکید کرد: همچنین تمامی پرسنل شاغل در این هتل‌ها نیز بصورت دوره‌ای آموزش‌های لازم مرتبط با هتلداری را می‌بینند و پرسنلی کاملا آموزش‌دیده داریم./مدیر هتل داریوش کرمانشاه در ادامه به بیان برخی از مشکلات هتلینگ در کرمانشاه پرداخت و گفت: معضل اصلی کنونی ما فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز در کرمانشاه است که هیچ نظارتی روی فعالیت‌ آنها نیست./وی تاکید کرد: هرچند برخورد با این خانه‌مسافرها در دستور کار مسئولین قرار گرفته، اما روند کار کُند است و باید تسریع شود، چرا که اگر مسافر و یا گردشگری در این خانه‌ها اقامت کند و خدمات مناسبی نگیرد و یا با مشکلی مواجه شود، چهره کرمانشاه و میهمان‌نوازی مردمان آن نزد گردشگران خراب می‌شود.

پ
پ

منصوبی در ادامه با انتقاد از رقابت میهمانسراهای دولتی با هتل‌ها در کرمانشاه، عنوان کرد: براساس قانون میهمانسراهای دستگاه‌های دولتی تنها می‌توانند کارمندان زیرمجموعه وزارت خود را پذیرش کنند و حق پذیرش مسافر متفرقه را ندارند، اما متاسفانه در کرمانشاه خلاف قانون انجام می‌شود.

وی یادآورشد: تعداد میهمانسراهای دولتی در کرمانشاه بالاست و برخی از آنها هم ظرفیت زیادی برای پذیرش میهمان دارند که این مسئله باعث شده تا به جذب گردشگر و مسافر متفرقه اقدام کنند و برای هتل‌ها به عنوان رقیب سرسختی مطرح شوند.

این فعال حوزه هتلینگ در کرمانشاه در ادامه خواستار حذف مالیات برارزش افزوده هتل‌های استان شد و گفت: اگر ارزش افزوده هتل‌ها حذف شود، نرخ اقامت در هتل‌ها نیز حداقل ۱۰ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

وی یادآورشد: هتلداران استان هیچکدام راضی به افزایش نرخ اقامت در هتل‌ها نیستند، چراکه بیشترین ضرر آن به خود ما برخواهد گشت و کاهش مسافر را برایمان بدنبال دارد/ایسنا

تدوین:پیام اسماعیلی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.