شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

آموزش وپرورش نیازمند همکاری همه دستگاهها است/ آموزش پرورش یک فرا دستگاه است
13 آذر 1398 - 9:16
شناسه : 144392
2
معاون آموزشی وزیر آموزش وپرورش: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-دکتر علیرضا کاظمی« معاون آموزشی وزیر آموزش وپرورش» پیش از ظهر امروز«۱۲ آذر » در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن جلسات تدبیر استانداری برگزار شد،اظهار داشت: آموزش وپرورش یک دستگاه نیست، یک فرا دستگاه است و بدون کمک دستگاه های دیگر به خوبی نمی تواند فعالیت فرهنگی را انجام دهد/کاظمی افزود: امروز اگر آموزش وپرورش در محور کار قرار گرفته به این معنی نیست که آموزش وپرورش متولی آسیب های اجتماعی است، دانش آموزان در اختیار آموزش وپرورش هستند و نیاز مند حمایت و همکاری همه دستگاهها/این مسئول در ادامه گفت: ۳۰ درصد دانش آموزان در کشور نیازمند توانمند سازی هستند، ۲۰ درصد در معرض خطر و یک درصد هم آسیب دیده اند که باید درمان شوند.

پ
پ

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از طرح نماد به عنوان یکی از طرح های خوب و تاثیرگذار آموزش وپرورش یاد کرد که می‌تواند در کاهش بروز آسیب های اجتماعی در سطح جامعه نقش اثرگذاری داشته باشد.

الهی تبار افزود: آمادگی برای حمایت از بومی سازی طرح نماد برای اجرا در استان کرمانشاه را داریم، این طرح برای اجرای مطلوب در استان نیاز به بومی سازی دارد.

وی همچنین از اختصاص اعتباراتی برای کانون های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش، مدارس در معرض آسیب‌های اجتماعی، تجهیز کتابخانه‌های مدارس و نیز امور پرورشی مدارس حاشیه ای کرمانشاه در سفر معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش به استان خبر داد و گفت: همچنین در این سفر اعتبار یک میلیارد تومانی برای اردوگاه دانش آموزی شهید چمران شهرستان پاوه در نظر گرفته شد.

سید مجتبی موسوی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه،در این جلسه، اظهارداشت: طرح نماد با آموزش، توانمند سازی و حمایت روانی و اجتماعی از دانش آموزان به منظور کاهش میزان بروز آسیب های اجتماعی بین دانش آموزان می باشد.

موسوی تاکید کرد: همه دستگاه ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی برای کمک به آموزش و پرورش لازم است پای کار باشند و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه گفت: طرح نماد سال گذشته در ۱۲۹ مدرسه استان و در شهرستان های پاوه، هرسین و ناحیه یک شهر کرمانشاه اجرایی شد وامسال تعداد این مدارس به ۴۳۰ مدرسه رسیده است که شهرستان های کنگاور و اسلام آباد غرب به مجموعه شهرستان های مجری طرح اضافه شده است.

موسوی افزود: سال ۹۷ بیش از ۷۷ هزار دانش آموز در استان کرمانشاه در این طرح شرکت کردند و استان کرمانشاه توانست رتبه برتر کشوری را کسب کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.