پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

مراسم تجلیل از پیشکسوتان هوانیروز کرمانشاه برگزار شد
17 آذر 1398 - 12:50
شناسه : 146004
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-‌‌‌‌‌مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان گرانقدر و قهرمان پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه با حضور جانشین هوانیروز آ جا« سرتیپ دوم خلبان علی عفیف» فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه، فرمانده حفاظت منطقه ۶، جمعی از مسئولین و پیشکسوتان این پایگاه در تالار پذیرایی پرواز شامگاه(۱۴آذر ماه) بمناسبت «روز هوانیروز » برگزار شد.

پ
پ

مراسم‌تجلیل‌از بازنشستگان پایگاه یکم رزمی ‌‌‌‌‌هوانیروزکرمانشاه به مناسبت (۱۵آذرماه) سالروز شهادت شهید کشوری با حضور سرتیپ دوم خلبان علی عفیف «جانشین فرمانده هوانیروز آجا » ، امیر آزادی فرد «فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه»، امیر آریانفر «فرمانده قرارگاه غرب ارتش»، حجت الاسلام احمد قاسمی« ریاست عقیدتی سیاسی هوانیروز کرمانشاه» و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان در ‌‌تالار پذیرایی‌ پرواز‌ برگزار شد.

امیر حشمت ا…آزادی فرد فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: ۱۵ آذر ماه به پاس رشادت های شما پیشکوستان در هشت سال دفاع مقدس و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هوانیروز و سالروز شهادت شهید سرفراز احمد کشوری به نام روز هوانیروز نامگذاری شده است.

آزادی فرد، افزود: اگر ما امروز سرمان را بالا می گیریم و به نام هوانیروز بر خود می بالیم و در اکثر کشورهای دنیا هوانیروز شناخته شده است مرهون ایثار و از خودگذشتگی شما پیشکسوتان در اول انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس تا امروز است.
فرمانده هوانیروز کرمانشاه تاکیدکرد: ما کارکنان هوانیروز می دانیم که پیشکسوتان وشهدا در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس چه سختی هایی را به جان خریدند، در آن دوران با توجه به نوپا بودن هوانیروز و تحریم ها نام هوانیروز را ماندگار کردند و امروز نام نیکی که هوانیروز دارد از میراث شما پیشکسوتان است.

امیرآزادی فرد در ادامه سخنانش گفت: از خدمت در یگان هوانیروز به خود می بالیم و خدا را شاکریم که در هوانیروز خدمت می کنیم، ما هرچه داریم از وجود شما پیشکسوتان است، ما از شما یاد گرفتیم چگونه پرواز کنیم.

امیر آزادی فرد با اشاره به رشادت های هوانیروز در حوادث طبیعی ابراز داشت: زلزله آبان ماه سال ۹۶ خدمات هوانیروز هرگز از یاد مردم کرمانشاه نخواهد رفت، فرزندان غیور پایگاه رزمی هوانیروز توانستند در طول یک روز ۱۲۰۰مصدوم را جابجا کنند و در این زمینه مورد تفقد مقام معظم رهبری قرار گرفتند.
این مسئول با اشاره به سیل فروردین ماه سال جاری، گفت: در سیل اخیر در استان های کرمانشاه ایلام و لرستان هوانیروز با ۲۰۰ساعت پرواز ۳۰۰۰ مصدوم و افراد گرفتار شده در سیل را به خوبی جابجا کرد. و در مبارزه با گروهک داعش هم خوش درخشید و این برگ زرینی بود که بر صفحات خدمات هوانیروز کرمانشاه نقش بسته است.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه، خاطر نشان کرد: هم اکنون هوانیروز در ۱۷ استان با ۲۰بالگرد در مناطق صعب العبور یاری گر مردم می باشد و ما به خود می بالیم که نام نیک هوانیروز به جا مانده ازخدمات شما پیشکسوتان است.

لازم به ذکر است: درپایان مراسم از ۳۵۰نفر از بازنشستگان، خانواده شهدا و جانبازان هوانیروزکرمانشاه تجلیل شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.