پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

میانگین بارش باران در کرمانشاه به ۲۷ میلی‌متر رسید
17 آذر 1398 - 13:01
شناسه : 146016
1
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

علی محمد زوراوند اظهارداشت: بیشترین بارش این سامانه در شهر حمیل با ۴۸ میلی متر، گواور با حدود ۴۴.۵ میلی متر و سرپل ذهاب با حدود ۴۲ میلی متر رخ داد./وی افزود: کمترین میزان بارش هم از سومار با ۴.۶ میلی متر، هرسین با ۱۰.۶ میلی متر و پاوه با ۱۴.۶ میلی متر گزارش شده است./زوراوند، میانگین بارش باران در شهر کرمانشاه را نیز حدود ۴۰ میلی متر و بارش ۲۴ ساعت اخیر را نیز حدود ۳۷ میلی متر ذکر کرد./معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با این بارش ها، میانگین بارندگی های استان کرمانشاه در سال زراعی جاری (اول مهر تا ۱۷ آذر) به ۱۲۱ میلی متر رسید./وی گفت: این مقدار بارندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۲۴۵.۵ میلی متر بود ۵۱ درصد کاهش ولی در مقایسه با میانگین بارش های بلندمدت استان هفت درصد رشد نشان می دهد./زواروند میانگین بارش های امسال شهر کرمانشاه را نیز ۱۷۳.۴ میلی متر ذکر کرد و افزود: این مقدار بارش در مقایسه با سال قبل که ۲۳۱.۶ میلی متر بوده ۲۵ درصد کاهش و در مقایسه با دوره بلند مدت ۷۰ درصد افزایش نشان می دهد./معاون هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه بارشی که از روز جمعه وارد جو استان شده برای برخی از نقاط استان بارش برف را نیز به همراه داشت که بیشترین آن از شهرستان گواور با ۱۳ سانتی متر گزارش شده است.

پ
پ

وی گفت: همچنین میانگین بارش برف در کرندغرب و ماهیدشت به ۹ سانتی متر، اسلام آبادغرب به هشت سانتی متر و حمیل به ۶ سانتی متر رسید.

زواروند همچنین میانگین بارش برف در شهرهای کوزران را پنج سانتی متر، کنگاور و گهواره را سه سانتی متر و سنقروکلیایی را یک سانتی متر عنوان کرد و گفت: در برخی شهرهای دیگر مانند کرمانشاه نیز بارش پراکنده برف را داشتیم ولی به گونه ای نبود که قابل اندازه گیری باشد.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، یادآوری کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز بارش های پراکنده برف و باران در برخی نقاط استان پیش‌بینی می شود.

وی با بیان اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد کاهش محسوس دمای هوا در همه نقاط استان خواهیم بود، گفت: سامانه بارشی جدیدی از از روز جمعه ۲۲ آذر مجددا شرایط را برای بارندگی در اغلب مناطق فراهم می کند/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.