جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تعطیلی مجموعه ورزشی شهید طاهری کرمانشاه به دلیل عدم تامین سیستم گرمایشی
12 دی 1397 - 11:12
شناسه : 14820
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مجموعه ورزشی شهید طاهری کرمانشاه که میزبان ورزشکاران زیادی از رشته‌های ورزشی کاراته، باستانی و تکواندو است به علت نقص در سیستم گرمایشی و عدم اتمام تعمیرات آن تعطیل شد.یکی از مربیان کاراته این مجموعه ورزشی در این خصوص گفت: سیستم گرمایشی این مجموعه از ابتدای فصل سرما مشکل داشت، در هفته‌های نخست سعی کردیم با پوشیدن لباس گرم با سرما مبارزه کنیم و به ورزش خود ادامه بدهیم.شیرین محمدپور گفت: این روند تا چند هفته ادامه داشت، اما سرما به حدی رسید که تمرین کردن در آن هوا غیرممکن شد و مجبور به تعطیلی باشگاه شدیم.وی ادامه داد: با توجه موقعیت خوب این سالن نسبت به شهر و دسترسی راحت به آن علاقمندان بسیار زیادی برای تمرین به این سالن مراجعه می‌کنند، از مسؤولان مربوطه این سئوال را می‌پرسم که آیا شما راضی به تمرین فرزندان خود در هوای بسیار سرد و فاقدسیستم گرمایشی هستید؟این مربی کاراته از مسؤولان امر خواست، زمینه تعمیرات سیستم گرمایشی این سالن را فراهم کنند.

پ
پ

فرهمند سال‌افزون گفت: بخشی از تعمیرات این سالن توسط این اداره انجام شده است، اما منبع تامین بودجه کافی برای ادامه تعمیرات را نداریم و هیأت‌های ورزشی فعال در این سالن همت کنند و تعمیرات را به پایان برسانند.

وی یادآور شد: تنها ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای نگهداری و تعمیرات کل امکان ورزشی در استان در اختیار داریم و قطعا این مبلغ برای نگهداری و تعمیرات کل سالن‌های ورزشی استان کرمانشاه،کافی نیست.

سال افزون افزود: حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه خرید مبنع سیستم گرمایشی در این سالن شده، با توجه به بررسی صورت گرفته باید سیستم لوله‌کشی سالن نیز عوض شود و این در حالی است که چندین هیأت ورزشی استان از جمله کاراته، باستانی و تکواندو در این سالن فعال هستند.

وی ادامه داد: اگر هیأت‌های فعال در این مجموعه ۲ میلیون تومان هزینه کنند سیستم گرمایشی و آب‌ گرم تعمیر و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سال‌افزون یادآور شد: انتظار داریم هیأت‌های ورزشی تنها نقش مصرف کننده را در امکان ورزشی بازی نکنند، بلکه بخشی از مسؤولیت و هزینه نگهداری و تعمیرات را بر عهده بگیرند.

این در حالی است که در حاشیه مجمع هیأت تیراندازی استان کرمانشاه، مدیر‌کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تمرکز توان این اداره به نگهداری و تعمیرات سالن‌های موجود استان خبر دارد و یادآور شد اعتبار قابل توجهی برای این بخش در نظر گرفته است.

*هزینه را پرداخت می‌کنیم تعمیرات را تمام کنید!

نایب رئیس هیأت باستانی استان کرمانشاه گفت: اگر مابقی هزینه تعمیرات مجموعه شهید طاهری بین هیأت‌ها تقسیم شود ما نیز سهم خود را پرداخت می‌کنیم.

هدهدی تصریح کرد: با هدف جلوگیری از تعطیلی زورخانه، ما برای تامین گرمایش زورخانه از بخاری استفاده می‌کنیم که از محل دیگر به امانت گرفته‌ایم.

هدهدی با اشاره به محل تامین بودجه هیأت‌های ورزشی، افزود: اداره‌کل ورزش و جوانان استان باید مدنظر داشته باشد که بودجه هیأت‌های ورزشی هر چند اندک، اما از طریق همین اداره تامین می‌شود و باید صرف هزینه اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف خارج استان شود.

وی ادامه داد: هیأت باستانی و ورزش‌های زورخانه‌ای منبع درآمد ندارد که بتواند آن را صرف تعمیرات کند.

این در حالی است که رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه نیز از پرداخت سهم خود برای تعمیرات مجموعه ورزشی شهید طاهری خبر داد.

ناصر محمد‌صالحی گفت: سالیان زیادی از احداث مجموعه ورزشی شهید طاهری  می‌گذرد، لکن ۲ سال پیش مسؤولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه مدعی بازسازی کامل این سالن و رفع تمامی ایرادات آن شد.

وی افزود: این ادعا در حالی است که علاوه بر سیستم گرمایشی سیستم برق‌کشی مجموعه ورزشی نیز با مشکل مواجه است و ما بار‌ها و بارها برای تامین روشنایی و سایر خساراتی که این نوسانات به مجموعه کاراته وارد کرده، هزینه کرده‌ایم.

حال با توجه به تقبل هزینه از طرف هیأت کاراته و هیأت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای باید منتظر ادامه تعمیرات توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان بود./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.