جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تأسیس سالن فروش بلیط مشترک در پایانه مسافربری شهید کاویانی
20 دی 1397 - 10:23
شناسه : 15590
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

​به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، مهندس فریبرز کرمی گفت:اداره کل استان باتوجه به مسائل و مشکلات پیش آمده در راستای ادامه برخورد با دلالان و جارچیان اقدامی به ساماندهی نحوه فروش بلیط و جذب مسافر نمود و به منظور یکسان سازی امکان بازاریابی شرکت های مسافربری و حذف واسطه های جذب مسافر و ارائه خدمات به صورت شفاف با همکاری و همفکری صنوف فعال در این زمینه سالن فروش بلیط مشترک در مرکز پایانه مسافربری شهیدکاویانی را تأسیس کردیم.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه گفت:علیرغم مشکلات فراوان و مخالفت های بی شماری که در زمینه تأسیس و راه اندازی این طرح داشتیم اما در ابتدای دی ماه سال جاری این دفتر آغاز به کار نمود و در حال حاضر مشغول ارائه خدمت به مسافران گرامی می باشد.وی در پایان اظهار داشت:پس از آغاز به کار این طرح شاهد مزایایی همچون توزیع عادلانه مسافران در بین شرکت های ارائه دهنده خدمات، کوتاه نمودن دست دلالان و واسطه های عرضه خدمات،کنترل راحت تر ناوگان و شرکت های مسافربری و رضایت مندی نسبی در بین صنوف،شرکت ها و رانندگان در بخش حمل و نقل عمومی و مسافرین بودیم که امیدواریم با همکاری کلیه همشهریان عزیز این طرح همچنان در آینده ادامه یابد.

پ
پ

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.