جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

انهدام باند تهیه مواد مخدر صنعتی / ناکامی نقشه قتل شوهر توسط همسرش  / دستگیری سارقان حرفه‌ای در اسلام آبادغرب 
13 آبان 1396 - 13:24
شناسه : 1561
1
اخبار انتظامی استان کرمانشاه/ طلوع‌‌کرمانشاه :

مقامات انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند تهیه مواد مخدر صنعتی، کشف ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در دالاهو و دستگیری سارقان حرفه‌ای خبر دادند.

پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طلوع به نقل از پلیس کرمانشاه، سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی از راه اندازی یک کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در یکی از محله های حاشیه ای شهر کرمانشاه باخبر شدند و دستگیری عوامل آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در نهایت ماموران این پلیس تخصصی صبح امروز پس از مصادره منزل مورد نظر، کارگاه را کشف و ۲ متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  ۱۹۶ لیتر مایع پیش ساز مواد مخدر صنعتی و ادوات مربوط به ساخت آن از داخل این کارگاه کشف و ضبط شده است.

سرهنگ مرزبانی با بیان اینکه اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در این پرونده ادامه دارد، عنوان کرد: متهمان دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

جاده های کرمانشاه بارانی و لغزنده اند 

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: بر اثر بارش پراکنده باران در بیشتر مناطق استان جاده ها لغزنده اند از این رو رانندگان و بویژه زائران اربعین که با جاده های استان آشنایی کمتری دارند می بایست با احتیاط حرکت کنند. 

سرهنگ “محمد حیدری” افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی این بارشها تا روز یک شنبه  ادامه دارد و شدت آن در نواحی شمال غربی استان بیشتر خواهد بود.

وی از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه و لاستیک های دارای آج مناسب حرکت کنند.

سرهنگ جیدری یادآور شد: با توجه به اینکه در هوای بارانی برای رانندگان محدودیت ایجاد می شود از آنان خواست برای پیشگیری از هرگونه مشکل  قبل از حرکت مخزن آب پاش و دیگر تجهیزات خودروی خود را بررسی کنند.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده ها، عجله و شتاب و عدم رعایت سرعت مطمئنه مهمترین عوامل وقوع تصادف ها در هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان بوده است.

وی از هموطنان درخواست کرد توصیه ها پلیس را جدی گرفته و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

کشف ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در دالاهو 

 فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو  از کشف محموله ۲۵۰ هزار نخی سیگار قاچاق در شهر گهواره خبر داد.

سرهنگ “ایرج علیمرادی” در این رابطه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان به واسطه اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله سیگار قاچاق به شهرگهواره با خبر شدند و کشف آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل انبار محموله، با هماهنگی دستگاه قضایی حدود ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد، افزود: کارشناسان ارزش مالی این محموله را ۷۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

کشف ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق در دالاهو 

سرهنگ “ایرج علیمرادی” در این رابطه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان به واسطه اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله سیگار قاچاق به شهرگهواره با خبر شدند و کشف آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل انبار محموله، با هماهنگی دستگاه قضایی حدود ۲۵۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد، افزود: کارشناسان ارزش مالی این محموله را ۷۶۰ میلیون ریال اعلام کردند.

حضور به موقع پلیس مانع از قتل شوهر شد 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با حضور به موقع خود مانع از قتل شوهر توسط همسرش شدند. 

سرهنگ “حسین براری” افزود: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تهدید با سلاح گرم بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: پس از حضور ماموران مشخص شد که خانمی با یک قبضه سلاح گرم، پس از حبس شوهرش در منزل قصد قتل وی را دارد. 

سرهنگ براری اظهارداشت: ماموران با رعایت اصول تامینی ابتدا خانم را به آرامش دعوت کردند، اما وی حاضر نشد که اسلحه را به مامورین تحویل دهد؛ در نهایت با شگردهای خاص پلیسی متهمه دستگیر و خلع سلاح شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه انگیزه اصلی متهمه را اختلافات خانوادگی عنوان کرد و افزود: متهمه با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان حرفه ای قطعات خودرو در اسلام آبادغرب 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری سه سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ “بهروز سرتیپ نیا” در این رابطه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در شهر اسلام آبادغرب، بررسی موضوع با هدف کشف این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی توانستند، در این رابطه یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی های بعمل آمده به ۲۰ فقره سرقت قطعات خودرو با همکاری ۲ متهم دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ سرتیپ نیا خاطرنشان کرد: دیگر متهمان نیز توسط ماموران پلیس آگاهی در ۲ عملیات غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به شناسائی کلیه مالباختگان و بازسازی صحنه های سرقت گفت: متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده و تحویل مقام قضایی شدند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.