چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

در کرمانشاه ۲میلیون نفری قحط‎الرجال است؟/ برای مدیرکل ثبت‎اسنادکرمانشاه از لرستان مدیرکل معرفی می‎کنند!
23 دی 1397 - 12:43
شناسه : 15809
1
صفری: طلوع‌‌کرمانشاه :

احمد صفری صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه:آمار بیکاری در استان کرمانشاه میراثی بوده که از دولت های گذشته به ارث مانده که از سال ۷۹ استارت خورد و سال به سال افزایش یافت/این آمار توسط مرکز آمار اعلام شده و استاندار و دفتر برنامه‌ریزی استان تصرفی در این کار نداشته اند/وی یادآور شد: برای مدیر کل ثبت اسناد استان کرمانشاه نیز بین ۲ میلیون نفر جمعیت قحط الرجال بود که از استان لرستان مدیر کل معرفی کنند!/حدود ۱۶ دکتری، ۱۵۰ فوق لیسانس و بینهایت لیسانس از قشر ایثارگر در استان داریم که همچنان بیکار هستند/با تلاشهای استاندار رتبه ۲۹ هزینه ای استان کرمانشاه به ۲ رسیده است و هیچ وقت منکر تلاشهای استاندار نیستم و اختلاف نظر با استاندار نداشته و ندارم

پ
پ

احمد صفری صبح امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آمار بیکاری در استان کرمانشاه میراثی بوده که از دولت های گذشته به ارث مانده که از سال ۷۹ استارت خورد و سال به سال افزایش یافت.

وی با بیان اینکه این آمار توسط مرکز آمار اعلام شده و استاندار و دفتر برنامه‌ریزی استان تصرفی در این کار نداشته اند، افزود: تاکید رهبر همواره بر این بوده که مسئولان با همکاری و همدلی در خدمات رسانی به نظام و مردم تلاش کنند اما هیچ کدام از دولت ها آنطور که باید و شاید به استان مرزی و شهید پرور کرمانشاه توجه آنچنانی نداشتند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتی در انتصابات کابینه دولت روحانی یکی از وزرا به عنوان پیشنهادی هم از کرمانشاه نبود و همچنین استاندار پیشنهادی هم نداشتیم.

وی یادآور شد: برای مدیر کل ثبت اسناد استان کرمانشاه نیز بین ۲ میلیون نفر جمعیت قحط الرجال بود که از استان لرستان مدیر کل معرفی کنند!

صفری به آمار تحصیلکردگان بیکار در بین خانواده های ایثارگر استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: حدود ۱۶ دکتری، ۱۵۰ فوق لیسانس و بینهایت لیسانس از قشر ایثارگر در استان داریم که همچنان بیکار هستند.

وی ادامه داد: تاکنون چند بیمه شده داشتیم، چند بازنشته و چند جایگزین داشتیم، چه آزمون استخدامی برگزار شده و چند سرمایه گذار دعوت کرده‌ایم و همه اینها سوالاتی است که بی جواب مانده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ استاندار کرمانشاه در زلزله سال گذشته، گفت: با تلاشهای استاندار رتبه ۲۹ هزینه ای استان کرمانشاه به ۲ رسیده است و هیچ وقت منکر تلاشهای استاندار نیستم و اختلاف نظر با استاندار نداشته و ندارم.

وی بیان داشت: در بحث تبصره ۱۸، بافت فرسوده و اشتغالزایی تا کنون اتفاق مثبتی نیفتاده و چندین سال است خیابان مدرس حتی یک آجر عقب نرفته است.

صفری افزود: در حال حاضر شهرک های صنعتی ما یا تعطیل شدند یا نیمه فعال و یا درصد کمی فعالیت دارند.

وی یکی از راههای توسعه استان را توسعه مسکن و بحث بازآفرینی بافت فرسوده اعلام کرد و اظهار داشت: علیرغم تامین اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی برای این منظور اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی همچنین ابراز امیدواری کرد که با حضور دکتر قادری بحث گردشگری در استان کرمانشاه رونق بگیرد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه قطب کشاورزی کشور است اما سازمان جهادکشاورزی استان در توسعه این بخش ضعیف عمل کرده است/مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.