پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20828 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ باید بتواند در حوزه اشتغال نیز نقش آفرینی‌ کند/جابجایی مسافر از «شیخ صله» و «شوشمی» با جدیت پیگیری می‌شود
17 دی 1398 - 13:12
شناسه : 158142
1
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

هوشنگ بازوند جذب گردشگران اقلیم کردستان عراق را یک اولویت دانست و گفت: رسمی‌شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله برای جابجایی مسافر به صورت جدی در دولت دنبال می‌شود و در صورت موافقت طرف عراقی این امر محقق خواهد شد./«استاندار کرمانشاه» در نشستی که به منظور بررسی رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: ۱۱ ماه برای برگزاری رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ فرصت داریم که اگر کار کنیم فرصت مناسبی محسوب می‌شود./وی افزود: ما باید سهم خوبی در حرکت گردشگری خاورمیانه داشته باشیم و از فرصت های خود کمال بهره را ببریم./استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ناتوانی در معرفی فرصت‌های گردشگری پذیرفته شده نیست، گفت: رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ یک فرصت برای استان است که باید از آن به خوبی استفاده کنیم و درآمد آن را به سفره‌های مردم ببریم./بازوند با بیان اینکه سهم‌ بزرگی از گردشگری مربوط به تبلیغات است، افزود: حداقل کرمانشاه در رویداد گردشگری عشایری و روستایی به ۱۶۰ کشور دنیا معرفی می‌شود./وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه چهره زیبای ایران اسلامی است و ما باید این چهره را به دنیا معرفی کنیم، عنوان کرد: در منطقه اورامانات کار بسیار ارزشمندی برای ثبت جهانی انجام می شود که می تواند مقدمه ای برای ورود گردشگران جهانی به استان باشد./استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای متخصصان گردشگری و میراث فرهنگی ثبت جهانی منطقه بسیار گسترده‌ای به نام‌ اورامانات اقدام بسیار ارزشمندی است که آنان را به این منطقه فراخواهد خواند.

پ
پ

بازوند با بیان اینکه رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ باید بتواند در حوزه اشتغال نیز نقش آفرینی‌ کند، گفت: اگر ما به بحث اشتغال نپردازیم آسیب‌های اجتماعی ایجاد می‌شوند که برای استان مشکلات متعددی درپی دارند.

وی خدمات را یکی از محورهای توسعه کرمانشاه دانست و گفت: گردشگری می تواند در زمینه ارتقا اقتصاد استان نقش آفرین باشد.

استاندار کرمانشاه جذب گردشگران اقلیم کردستان عراق را یک اولویت دانست و گفت: رسمی شدن مرزهای شوشمی و شیخ صله برای جابجایی مسافر به صورت جدی در دولت دنبال می شود و در صورت موافقت طرف عراقی این امر محقق می شود.

بازوند افزود: چندین دیدار با استانداران استان های مرزی اقلیم کردستان در رابطه با بازگشایی این مرزها داشتیم و این موضوع در آن طرف مرز نیز با جدیت دنبال می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود ادارات دولتی استان را موظف کرد که پرداخت به موضوع رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ را در دستور کار قرار دهند و پروژه های خود را با محوریت آن پیش برند.

استان کرمانشاه اردیبهشت ماه سال ۹۹ میزبان جشنواره جهانی بوم گردی، گردشگری روستایی و عشایری جهان در سال ۲۰۲۰ است که با حضور وزرای گردشگری عضو سازمان جهانی گردشگری برگزار خواهد شد.

وجود چهار هزار و ۲۰۰ اثر ثبت شده ملی، یک اثر ثبت شده جهانی و ده‌ها اثر گردشگری که هنوز به ثبت نرسیده‌اند حاکی از استعداد بالای کرمانشاه در بخش گردشگری است.

بیستون و طاق بستان، معبد آناهیتا، طاق گرا، گور دخمه اسحاق وند، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک، بوستان کوهستان، بازار سنتی، سراب های نیلوفر، هرسین، صحنه، روانسر، غار قوری قلعه، غار پراو، کاروانسراهای شاه عباسی و ماهیدشت، آبشار پیران و … از مهمترین آثار تاریخی و طبیعی گردشگری در استان کرمانشاه است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۶۲۲ روستا و ۳۴ شهر دارد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.