پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

پیگیر طرح «کرمانشاه ۲۰۲۰» برای طرح در هیئت دولت خواهم شد
14 آبان 1396 - 12:51
شناسه : 1586
2
بازوند: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: باید برای کرمانشاه ۲۰۲۰ با رویکرد توسعه گردشگری از همین حالا برنامه‌ریزی کنیم و پیگیر طرح «کرمانشاه ۲۰۲۰» برای طرح در هیئت دولت خواهم شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طلوع، هوشنگ بازوند امروز درنشست برنامه ریزی یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر کشور اظهار داشت: ظرفیت گردشگری یک ظرفیت معلق و چیزی شبیه به یک میدان مشترک نفتی است، هنر ما این است که بیشترین بهره برداری را از این میدان مشترک ببریم.

وی گفت: در کشور ما خوشبختانه، اجماعی در میان مردم درخصوص اهمیت صنعت گردشگری وجود دارد که جای امیدواری است.

بازوند بیان کرد: نمیتوان ظرفیتهای توسعه استان را بدون عنایت به صنعت گردشگری ترسیم کرد. صنعت گردشگری میتواند فضای غبارآلود استان را شفاف و اقتصاد استان را متحول کند.

وی افزود: راهنمایان گردشگری و تورگردانان در سراسر دنیا نقشی تعیین کننده و محوری دارند که در واقع پیشقراولان این صنعت هستند که می‌توانند فرهنگ گردشگری را در جامعه نهادینه کنند.

بازوند بیان کرد: برای توسعه گردشگری باید تمرکز ما بر روی وجوه و نقاط مثبت استان باشد. صداوسیما در این عرصه باید حرکتی دوچندان داشته باشد.

وی گفت: باید برای کرمانشاه ۲۰۲۰ با رویکرد توسعه گردشگری از همین حالا برنامه‌ریزی کنیم و پیگیر طرح «کرمانشاه ۲۰۲۰» برای طرح در هیئت دولت خواهم شد.

بازوند اظهار کرد: باید از همه ابزارهای ممکن برای تبلیغ ظرفیتهای گردشگری استان استفاده کنیم و مردم را به عرصه صنعت گردشگری وارد و مدیریت آن را به خود مردم بسپاریم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.