سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20815 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد کرمانشاه صاحب پارک جنگلی می شود مردم بهترین نظاره گر هستند/نباید بیت المال حیف و میل شود تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم

بازوند: قصد کاندیداتوری مجلس را ندارم/ خبر هر رسانه نشانگر شخصیت آن رسانه است/ سوال و نقد حق شهروندان و نمایندگان است
24 دی 1397 - 11:30
شناسه : 15917
0
استاندار کرمانشاه در نشست با فرمانداران/ طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه: کیفیت پیام و خبر هر رسانه نشان دهنده شخصیت آن رسانه و اعتماد مخاطب سرمایه رسانه است. سوال و نقد در تمام موضوعات از جمله آمار و اندازه گیری‎ها حق شهروندان و نمایندگان محترم بوده و کاملا طبیعی است. همه ما باید کار شبانه روزی انجام دهیم. هر چند با آنچه در شان مردم شریف کرمانشاه و شایسته ظرفیت های این دیار بااستعداد است فاصله داریم./ اعلام کرده اند بنده قصد کاندیداتوری مجلس دارم که کاملا خلاف واقع است. کسانی که این موضوع را مطرح کرده اند به اعتماد مخاطب و شخصیت حرفه ای رسانه شان فکر نکرده اند!

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه شامگاه یکشنبه بیست و سوم دی ماه در نشست با فرمانداران استان اظهار کرد: بنای ما در استان بنای کار و خدمت به مردم با تعامل و همکاری همه ی دلسوزان و ارکان استان از جمله نمایندگان استان است که با وجود نقد و نظرهایی که در مسیر کار کاملا طبیعی است ؛ این تعامل پیش برنده و سازنده بوده است.

وی ادامه داد: سوال و نقد در تمام موضوعات از جمله آمار و اندازه گیری‎ها حق شهروندان و نمایندگان محترم بوده و کاملا طبیعی است.
بدنه کارشناسی مراجع قانونی مربوطه باید در فضای منطقی پاسخگوی نقدها و پرسش ها باشد..

بازوند در رابطه با آمار و نرخ بیکاری استان گفت: مرجع این آمار در طول دوره های مختلف همواره کار خود را انجام داده است. همانطور که در سال گذشته و سالهای پیش از آن نرخ بیکاری را ۲۲ و ۲۳ و ۲۵ اعلام کرده در این دوره هم عدد و درصدی را اعلام کرده است که حتما پاسخگوی کار خود خواهد بود..

وی افزود: همه ما باید کار شبانه روزی انجام دهیم. هر چند با آنچه در شان مردم شریف کرمانشاه و شایسته ظرفیت های این دیار بااستعداد است فاصله داریم اما همانطور که  رهبر معظم انقلاب فرمودند: مردم وقتی می بینند یک مسئول تمام نیت و توانش را برای کار گذاشته است ، حتما هم تلاش را می پسندند هم موانع را می پذیرند و حتی خودشان یار و یاور می شوند.

هوشنگ بازوند دررابطه با اخبار رسانه های استان کرمانشاه گفت: کیفیت پیام و خبر هر رسانه نشان دهنده شخصیت آن رسانه و اعتماد مخاطب سرمایه رسانه است.

استاندار کرمانشاه در رابطه با کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس بیان کرد: شنیدم بعضی در کانالها یا رسانه خود اعلام کرده اند بنده قصد کاندیداتوری مجلس دارم! این مطلب کاملا خلاف و غیر واقعی است. کسانی که این مطلب را منتشر کرده اند ، شاید به اعتماد مخاطب و شخصیت حرفه ای رسانه شان فکر نکرده اند. برخی از همین افراد تا چندی پیش باز بدون اطلاع می گفتند استاندار کرمانشاه بازنشسته شد و رفت!

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.