پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

۲ تن از سربازان ارتش در مرز قصرشیرین به شهادت رسیدند
24 دی 1397 - 21:46
شناسه : 16000
0
2 تن از سربازان مرزبانی ارتش در حین پاسداری از نقاط صفر مرزی منطقه خانلیلی قصرشیرین بر اثر برخورد با مین‌های به‌جامانده از زمان جنگ تحمیلی، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش طلوع به نقل از فارس، ساعاتی قبل ۲ تن از سربازان مرزبانی ارتش در حین پاسداری از نقاط صفر مرزی «منطقه خان‌لیلی» قصرشیرین بر اثر برخورد با مین‌های به‌جامانده از زمان جنگ تحمیلی به شدت مجروح شدند/سربازان «علی‌رضا نادعلی» و «علی‌رضا مشرقی» در این حادثه به دلیل شدت جراحات، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند/جشن پاکسازی ۷۰۰ هزار هکتار از زمین‌های آلوده به مین استان کرمانشاه بهمن‌ماه سال ۹۱ با حضور مسؤولان برگزار شد، اما همچنان هرساله مین‌های به‌جا مانده از زمان جنگ تحمیلی در نواحی مرزی این استان قربانی می‌گیرد

پ
پ

ساعاتی قبل ۲ تن از سربازان مرزبانی ارتش در حین پاسداری از نقاط صفر مرزی «منطقه خان‌لیلی» قصرشیرین بر اثر برخورد با مین‌های به‌جامانده از زمان جنگ تحمیلی به شدت مجروح شدند.

براساس این گزارش، سربازان «علی‌رضا نادعلی» و «علی‌رضا مشرقی» در این حادثه به دلیل شدت جراحات، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

جشن پاکسازی ۷۰۰ هزار هکتار از زمین‌های آلوده به مین استان کرمانشاه بهمن‌ماه سال ۹۱ با حضور مسؤولان برگزار شد، اما همچنان هرساله مین‌های به‌جا مانده از زمان جنگ تحمیلی در نواحی مرزی این استان قربانی می‌گیرد.

به گفته مسؤولان، نیروهای نظامی، کشاورزان، روستائیان، عشایر منطقه و همچنین نیروهای پاکسازی کننده مواد منفجره در مناطق آلوده، از حادثه‌دیدگان انفجار مین در شهرستان قصرشیرین هستند.

سال گذشته هفت مورد انفجار مین برجا مانده از دوران جنگ تحمیلی در این شهرستان مرزی رخ داد که در اثر این انفجارها سه تن مجروح و دچار موج گرفتگی شدند و اردیبهشت‌ماه امسال نیز یکی از نیروهای پاکسازی در منطقه «ژاله‌پناه» بخش مرزی سومار بر اثر برخورد یک‌دستگاه بلدوزر حین عملیات مین‌روبی با مین دچار مصدومیت شد.

گفتنی است، شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه دارای ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق است که در زمان جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال نیروهای بعثی عراق بود و جنگ هشت ساله تحمیلی از این منطقه غربی کشورمان آغاز شد و آخرین نقطه پایان جنگ تحمیلی بود/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.