چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20823 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد

مدیر یکی از سایت های غیر مجاز شرط بندی فوتبال کرمانشاهی است
28 دی 1397 - 21:59
شناسه : 16274
0
با شکایت یک شهروند از راز یک شبکه کلان شیادی که به بهانه‌های شرط‌بندی، قمار و خرید و فروش اینترنتی تا‌کنون از صدها ایرانی، میلیاردها تومان کلاهبرداری کرده‌اند طلوع‌‌کرمانشاه :

اواخر سال گذشته مردی جوان به نام «داریوش» پا به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧ مشهد گذاشت و با تنظیم شکوائیه‌ای از راز یک کلاهبرداری کلان و پیچیده پرده برداشت/شاکی در مواجهه با قاضی مهدی حقدادی، سرپرست دادسرای ناحیه ٧ مشهد مدعی شد به تازگی در یک سایت شرط‌بندی عضو شده و بدون اطلاع از ماهیت اصلی این سایت همه زندگی‌اش را باخته است/شاکی به قاضی رسیدگی‌کننده پروند‌ه‌اش گفت: «‌می‌خواستم راه صدساله را یک شبه طی کنم و پول زیادی به جیب بزنم. از طرف یکی از دوستانم با سایتی به نام (ریور) آشنا شدم. ابتدا فکر می‌کردم که این سایت مثل دیگر سامانه‌های مجاز پیش‌بینی بازی‌های فوتبال است و افراد در آن عضو می‌شوند و نتیجه بازی‌ها را پیش‌بینی می‌کنند/وی بیان کرد: «‌در قدم اول سود خوبی نصیبم شد و حدود ٢٠میلیون تومان در این شرط‌بندی برنده شدم. همین برد دروازه ورودم به این سایت فریبنده شد و با این خیال که من یک برنده‌ام مجدد مبلغ را در آن شرط‌بندی کردم. این‌بار اما مثل دفعه پیش شرایط به نفع من تمام نشد و ۴٠ میلیون تومان باختم.»/می‌خواستم افتضاحی که به بار آورده بودم را جمع کنم برای همین وارد مرحله سوم شرط‌بندی شدم و این‌بار هم مثل دفعه دوم مبلغی را از دست دادم/در این میان خانه مادرم را فروختم و به او قول دادم که چند برابر پولش را به او خواهم داد و پولی که همه سرمایه مادرم بود را در این سایت شارژ کردم ولی بازهم مثل دفعه‌های پیش باختم.»/من در این راه بدون اینکه حتی یک ریال سود کرده باشم، ۵٠٠میلیون تومان باختم/مأموران ابتدا سایت مورد‌نظر را شناسایی کردند و مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد فردی به هویت «س.م» ساکن شهر کرمانشاه این سایت را راه‌اندازی کرده است/

پ
پ

دادسرای مشهد از راز یک شبکه بزرگ کلاهبرداری با میلیاردها تومان تراکنش پرده برداشت

اواخر سال گذشته مردی جوان به نام «داریوش» پا به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧ مشهد گذاشت و با تنظیم شکوائیه‌ای از راز یک کلاهبرداری کلان و پیچیده پرده برداشت.

شاکی در مواجهه با قاضی مهدی حقدادی، سرپرست دادسرای ناحیه ٧ مشهد مدعی شد به تازگی در یک سایت شرط‌بندی عضو شده و بدون اطلاع از ماهیت اصلی این سایت همه زندگی‌اش را باخته است.

با اعلام طرح شکایت از سوی این مرد سی‌وسه‌ساله که اهل و ساکن یکی از شهرهای شرقی کشور بود، پرونده‌ای تحت عنوان قمار و شرط‌بندی تشکیل و قاضی مهدی غلامی، دادیار شعبه ٧٧٢ این مجموعه قضایی مسئول رسیدگی به آن شد.

شاکی به قاضی رسیدگی‌کننده پروند‌ه‌اش گفت: «‌می‌خواستم راه صدساله را یک شبه طی کنم و پول زیادی به جیب بزنم. از طرف یکی از دوستانم با سایتی به نام (ریور) آشنا شدم. ابتدا فکر می‌کردم که این سایت مثل دیگر سامانه‌های مجاز پیش‌بینی بازی‌های فوتبال است و افراد در آن عضو می‌شوند و نتیجه بازی‌ها را پیش‌بینی می‌کنند و در صورت برد تیم خود هدیه دریافت می‌کنند. با همین خیال در سایت مورد نظر عضو شدم و به دلیل ناآگاهی درباره روند این سایت‌ها تعدادی بلیت قرعه‌کشی خریداری کردم.»

وی بیان کرد: «‌در قدم اول سود خوبی نصیبم شد و حدود ٢٠میلیون تومان در این شرط‌بندی برنده شدم. همین برد دروازه ورودم به این سایت فریبنده شد و با این خیال که من یک برنده‌ام مجدد مبلغ را در آن شرط‌بندی کردم. این‌بار اما مثل دفعه پیش شرایط به نفع من تمام نشد و ۴٠ میلیون تومان باختم.»

داریوش ادامه داد: «‌می‌خواستم افتضاحی که به بار آورده بودم را جمع کنم برای همین وارد مرحله سوم شرط‌بندی شدم و این‌بار هم مثل دفعه دوم مبلغی را از دست دادم. هر‌بار با خودم می‌گفتم که این دفعه حتما بازی را می‌برم و ضررم جبران خواهد شد، ولی این‌گونه نبود و هر دفعه در باتلاق این سایت بیشتر فرو می‌رفتم. در این میان خانه مادرم را فروختم و به او قول دادم که چند برابر پولش را به او خواهم داد و پولی که همه سرمایه مادرم بود را در این سایت شارژ کردم ولی بازهم مثل دفعه‌های پیش باختم.»

شاکی در ادامه اظهاراتش به قاضی غلامی گفت: «‌هر بار که می‌باختم برای مرحله بعدی مصرتر می‌شدم و برای اینکه رفع ضرر کنم مبلغ بیشتری را شرط‌بندی می‌کردم. به خودم که آمدم متوجه شدم نه تنها سرمایه‌ام را از دست داده‌ام بلکه خانه مادرم را هم باخته و مقدار زیادی وام بر‌گردنم مانده است. من در این راه بدون اینکه حتی یک ریال سود کرده باشم، ۵٠٠میلیون تومان باختم.»

مرد جوان به گزارش سیتنا با اذعان به اشتباهش، بیان کرد: «‌طلبکارانم دنبالم هستند و نمی‌دانم چه کار کنم. به پیشنهاد برادرم به دادسرا آمدم تا قانون جلوی این کلاهبرداری را بگیرد. مثل من افراد زیادی هستند که جذب این سایت‌ها می‌شوند و به خیال یک بازی دو‌سر‌برد همه زندگی‌شان را می‌بازند.»

آغاز تحقیقات گسترده

با گشوده شدن این پرونده در شعبه ٧٧٢ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ٧ مشهد، تحقیقات رسیدگی به این موضوع کلید خورد و با دستور قاضی غلامی، گروهی از مأموران اداره فضای مجازی پلیس‌ فتای خراسان‌رضوی وارد عمل شدند.مأموران ابتدا سایت مورد‌نظر را شناسایی کردند و مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد فردی به هویت «س.م» ساکن شهر کرمانشاه این سایت را راه‌اندازی کرده است. مأموران طی ردزنی درگاه بانکی متصل به این سایت توانستند چند شماره حساب بانکی متعلق به افرادی مختلف را شناسایی کنند.

با اعلام نتیجه این بررسی‌ها به قاضی غلامی دستور مسدود‌سازی حساب‌های بانکی مورد‌نظر صادر شد و مأموران پلیس فتا ظرف مدت کوتاهی علاوه بر جلوگیری از فعالیت سایت شناسایی شده، درگاه بانکی او و حساب‌های متصل به آن را مسدود کردند

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.