چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20819 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد رقابت ۳۹ هزار داوطلب از کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری پارکینگ‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات/ ۲ پارکینگ متخلف پلمب شد

هر ایرانی چهار کارت بانکی!
30 دی 1398 - 11:34
شناسه : 163491
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

بانک‌های ایرانی تا آبان‌ امسال حدود ۳۲۱ میلیون کارت بانکی صادر کرده‌اند./در حال حاضر نزدیک به تمامی افرادی که اقدام به باز کردن یک حساب در بانک‌ها می‌کنند، کارت بانکی مرتبط با این حساب را نیز از بانک درخواست می‌کنند. البته در عین حال برخی از حساب‌های بانکی نیز دارای کارت بانکی نیستند که این حساب‌ها معمولا برخی حساب‌های مشترک یا حساب‌هایی است که برای پس‌انداز افتتاح می‌شوند./این آمار همچنین نشان می‌دهد که تا این مدت در مجموع، بانک‌ها رقمی بالغ بر ۲۱۹ میلیون و ۳۳۵ هزار کارت برداشت بانکی صادر کرده‌اند./بیشترین تعداد کارت‌های بانکی در این میان مربوط به بانک ملی ایران به تعداد ۳۹ میلیون و ۵۴۷ هزار است و پس از آن بانک سپه با ۲۷ میلیون و ۲۱۲ در رتبه دوم بیشترین کارت‌های صادره بانکی قرار گرفته است.

پ
پ

آمار بانک مرکزی حاکی از آن است که تا پایان آبان امسال، بانک‌های ملی، ملت و سپه بیشترین کارت‌های بانکی را صادر کرده و در اختیار مردم قرار داده‌اند.

همچنین در این مدت بانک‌ها بیش از دو میلیون و ۹۸۶ هزار فقره کارت اعتباری صادر کرده‌اند که در این زمینه نیز ملت و سپه‌ پیشتاز بوده‌اند.

از سوی دیگر تا پایان آبان امسال بانک‌های ملی و پارسیان با صدور بیش از ۲۶ میلیون و بیش از ۱۹ میلیون کارت هدیه، بیشترین تعداد کارت‌های صادره هدیه را داشته‌اند.

در مجموع کل نظام بانکی تا آبان ماه سال جاری، حدود ۳۲۱ میلیون و ۷۶۳ هزار کارت بانکی صادر کرده است. به این ترتیب در صورتی که جمعیت ایران را ۸۰ میلیون در نظر بگیریم، به طور میانگین بانک‌های ایرانی حدود  چهار کارت برای  هر نفر صادر کرده‌اند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.