جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

۸۹ میلیارد تومان رقم تفاهم نامه میان وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه/ ۸ میلیارد برای فرهنگ و هنر؛ ایجاد اشتغال ۳ میلیارد!
01 بهمن 1397 - 10:35
شناسه : 16492
0
تفاهم‌نامه وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه به کجا انجامید؟ طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه ساله میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری کرمانشاه در سال جاری، گفت: از رقم ۸۹ میلیارد تومان این تفاهم نامه، میزان ۶۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سهم استان و ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سهم وزارت ارشاد است. که تا کنون بیش از ۱۱٫۵ میلیارد تومان آن تخصیص شده است.

پ
پ

 حجت الاسلام رحیم جعفری رقم تفاهم نامه میان وزارت ارشاد و استانداری کرمانشاه که در ابتدای امسال منعقد شد را ۸۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: از این میزان ۶۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان سهم استان و ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سهم وزارت ارشاد است.

وی با اشاره به سه ساله بودن این تفاهم نامه، گفت: قرار است طی سالهای ۹۷، ۹۸ و ۹۹ این توافق نامه محقق شده و اعتبارات تامین شده صرف انجام برنامه ها و پروژه های فرهنگی استان شود.

جعفری در تشریح تعهدات استان در این تفاهم نامه گفت: از سهم ۶۵ میلیارد تومانی استان، ۷٫۹ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه فرهنگی و هنری است که تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

وی افزود: در همین راستا جلسات متعددی با استانداری داشته ایم تا بتوانیم تخصیص این اعتبارات را افزایش دهیم و به نظر می رسد عمده تخصیص ها در این حوزه به پایان سال مالی موکول شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در بخش عمرانی هم تعهد استان ۵۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که بیش از هشت میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده که صرف پروژه های نیمه کاره فرهنگی استان شده است.

جعفری تصریح کرد: در بخش فنی و اعتباری(ایجاد اشتغال) نیز سهم استان سه میلیارد تومان بوده که از این میزان بیش از ۱٫۸ میلیارد تومان آن تخصیص شده است.

وی افزود: در مجموع از سهم ۶۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی استان در این تفاهم نامه تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص شده و به دنبال تخصیص مابقی آن هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در تشریح تعهدات وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی در این تفاهم نامه هم گفت: از مجموع ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سهم وزارت ارشاد، ۱٫۵ میلیارد تومان سهم معاونت هنری، ۲٫۴ میلیارد تومان سهم معاونت فرهنگی، ۶۰۰ میلیون تومان سهم معاونت مطبوعاتی، ۶۵۰ میلیون تومان سهم معاونت سینمایی، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان سهم معاونت قرآنی، یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان سهم کانون های مساجد، ۷۰۰ میلیون توان سهم صندوق هنرمندان و ۱۴٫۵ میلیارد تومان آن سهم معاونت توسعه مدیریت ومنابع است که باید این اعتبارات را تامین کنند.

وی افزود: تاکنون از مجموع ۲۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان سهم وزارت ارشاد حدود ۱٫۵ میلیارد تومان آن به استان تخصیص شده و امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم سهم تعهدات وزارت در سال ۹۷ را بگیریم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.