پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بانک مرکزی وامی که دولت برای زلزله‌زدگان مصوب کرده بود، نداد/ افزایش قیمت آب، برق و گاز در مناطق زلزله‌زده
01 بهمن 1397 - 11:18
شناسه : 16514
0
فرهاد تجری: طلوع‌‌کرمانشاه :

نماینده مردم قصر شیرین با گله از وضعیت مردم مناطق زلزله‌زده گفت: قرار بود ۱۹ هزار وام ۵ میلیونی به مردم مناطق زلزله‌زده تعلق بگیرد اما مسئولان بانک مرکزی با آن موافقت نکردند./متاسفانه مردم مناطق زلزله‌زده شرایط خوبی ندارند و علیرغم تلاش‌هایی که توسط مردم و دولت صورت گرفته، مشکلات به قوت خود باقی است./مردم در برآورد اولیه‌شان برای ساخت‌و‌ساز، رقم متعارف در نظر گرفته بودند اما با افزایش قیمت‌ها قدرت خریدشان تحلیل رفته است و نمی‌توانند سرپناه خود را بسازند./در حال حاضر مردم مناطق زلزله‌زده چون درآمد خاصی ندارند و کمک‌های مردمی هم قطع شده است، بنابراین نمی‌توانند ساخت و سازهای خود را به پایان برسانند./متاسفانه قیمت آب، برق و گاز در مناطق زلزله‌زده علیرغم اینکه مردم شرایط عادی ندارند، افزایش یافته است.

پ
پ

 فرهاد تجری درباره وضعیت زلزلهزدگان استان کرمانشاه باتوجه به سردی هوا و بارش برف در این مناطق عنوان کرد: متاسفانه مردم مناطق زلزله‌زده شرایط خوبی ندارند و علیرغم تلاش‌هایی که توسط مردم و دولت صورت گرفته، مشکلات به قوت خود باقی است.

نماینده مردم قصرشیرین با تاکید بر اینکه بسیاری از سرپناه‌های زلزله‌زدگان حاضر نشده‌ است، گفت: مردم در برآورد اولیه‌شان برای ساخت‌و‌ساز، رقم متعارف در نظر گرفته بودند اما با افزایش قیمت‌ها قدرت خریدشان تحلیل رفته است و نمی‌توانند سرپناه خود را بسازند.

 وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مردم مناطق زلزله‌زده چون درآمد خاصی ندارند و کمک‌های مردمی هم قطع شده است، بنابراین نمی‌توانند ساخت و سازهای خود را به پایان برسانند.

تجری گفت: یک بحث دیگر پرداخت تسهیلات بود اما در حال حاضر جوابگوی این نیست که مصالح و هزینه دستمزدها که بالا رفته است را تامین کند. تسهیلات بلاعوض که قرار بود پرداخت شود هم با تعلل و تاخیر همراه شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه دولت مصوب کرده بود که ۱۹ هزار وام ۵ میلیون تومانی به افراد در مناطق زلزله‌زده پرداخت کنند، اما مسئولان بانک مرکزی در ساختمان شیشه‌ای تشخیص دادند که نیازی نیست این وا‌ ها پرداخت شود.

وی با اشاره به پس‌لزره‌هایی که در استان کرمانشاه رخ داده است، بیان کرد: باتوجه به پس لرزه‌هایی که اتفاق افتاده مردم احساس امنیت نمی‌کنند و نگران ساختمان‌های باقی‌مانده هستند.

تجری درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی در مناطق زلزله‌زده گفت: متاسفانه قیمت آب، برق و گاز در مناطق زلزله‌زده علیرغم اینکه مردم شرایط عادی ندارند، افزایش یافته است./ایلنا

Image result for ‫چادر زلزله سرپل ذهاب‬‎

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.