پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20828 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

کرمانشاه برای گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا – اقیانوسیه نیازمند حمایت مسئولین استان است
02 بهمن 1397 - 11:56
شناسه : 16596
0
رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: برای گرفتن میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا – اقیانوسیه بصورت جدی پیگیر هستیم. طلوع‌‌کرمانشاه :

محمد منصوری بابیان اینکه تاکنون پیگیری‌های جدی برای گرفتن میزبانی والیبال قهرمانی آسیا – اقیانوسیه در سال ۲۰۱۹ انجام داده ایم، اظهارکرد: طی رایزنی هایی که با آقایان داورزنی معاون وزیر ورزش و داوری سرپرست فدراسیون والیبال داشته ایم از درخواست میزبانی کرمانشاه برای برگزاری این رقابت ها ابراز رضایت دارند.وی احتمال موافقت با میزبانی کرمانشاه برای برگزاری این رقابت ها را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: البته کرمانشاه برای گرفتن این میزبانی رقیب دیگری به نام استان البرز هم دارد.وی باتاکید براینکه مسئولین استانی باید برای گرفتن میزبانی این رقابت ها حمایت لازم را از هیات والیبال کرمانشاه داشته باشندو همچنین بااشاره به تجربه کرمانشاه در برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی همچون مسابقات جام جهانی کشتی۲۰۱۷، اظهارکرد: قطعا میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا – اقیانوسیه که باحضور حداقل ۱۵ تیم خارجی و طی هشت تا ۱۰ روز برگزار می شود، متفاوت از مسابقات کشتی بوده و کاری بسیار دشوار است.

پ
پ

رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: در کنار کرمانشاه، استان البرز نیز درخواست میزبانی این رقابت ها را به مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون اعلام کرده، لذا مقرر شد تا ظرف ۱۵ روز آینده ظرفیت ها و امکانات دو استان مورد ارزیابی قرار گیرد و استان میزبان بصورت قطعی مشخص شود.

منصوری اضافه کرد: برای برگزاری این رویداد به دو سالن نیاز داریم که یکی از آنها سالن ورزشگاه امام خمینی(ره) و دیگر سالن ورزشی شهید بهشتی است. البته اگر میزبانی ما قطعی شود باید برای استاندارد سازی آنها اقداماتی انجام دهیم.

وی درخصوص مقایسه امکانات دو استان برای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی تصریح کرد: به نظر می رسد امکانات زیرساختی کرمانشاه همچون سالن های ورزشی مورد نیاز و تعداد هتل ها برای برگزاری این رویداد بیشتر از البرز باشد، مگر اینکه آنها بخواهند ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها را در هتل های تهران اسکان دهند.

 رقابت های والیبال قهرمانی آسیا – اقیانوسیه شهریور سال آینده برگزار خواهد شد./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.