پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

ممنوعیت تحویل پروژه‌های مسکن مهر قبل از تکمیل زیرساخت‌!
03 بهمن 1397 - 14:28
شناسه : 16700
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه گفت: پرونده پروژه‌های مسکن مهر کشور به استثنای پروژه های معارض دار که در دستگاه قضایی پرونده دارند و یا پروژه های فاقد متقاضی، تا پایان سال ۹۸ بسته می‌شود./برنامه ریزی شده بخشی از پروژه های مسکن مهری که کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت داشته و یا متقاضی ندارند به کمیته امداد و بهزیستی واگذار شوند، اما اگر این نهادها نیز متقاضی این پروژه ها نباشند کار متوقف و زمین‌ها پس گرفته می شود./دیگر اجازه افتتاح هیچ پروژه ای تا تکمیل زیرساخت های آن داده نخواهد شد.

پ
پ

 احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه که امروز(سوم بهمن) در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اهتمام دولت برای اتمام پروژه های مسکن مهر اظهار کرد: دولت برای اتمام این پروژه ها تاجایی که امکانات داشته باشد، کوتاهی نمی‌کند.

به گفته مهرآبادی تاکنون کار ساخت نزدیک به دو میلیون واحد مسکن مهر در کشور به اتمام رسیده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در ادامه با بیان اینکه ادامه ساخت پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰ درصد با سیاست‌های دولت همخوانی ندارد، افزود: قرار شده این نوع پروژه ها توسط راه و شهرسازی پس گرفته شود و زمین آنها بعدا در پروژه ها و در جاهای دیگری مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: برنامه ریزی شده بخشی از پروژه های مسکن مهری که کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت داشته و یا متقاضی ندارند به کمیته امداد و بهزیستی واگذار شوند، اما اگر این نهادها نیز متقاضی این پروژه ها نباشند کار متوقف و زمین‌ها پس گرفته می شود.

مهر آبادی با بیان اینکه دولت برای اجرایی کردن طرح های خود به زمین نیاز دارد، گفت: رئیس جمهور برای برگشت زمین ها به دولت برای اجرای سیاست های جدید تاکید دارد.

وی در ادامه تحویل پروژه های مسکن مهر را منوط به تکمیل زیرساخت های این پروژه ها دانست و تاکید کرد: در کل کشور اعلام کردیم که هیچ واحد مسکن مهری که خدمات زیر بنایی آن شامل راه دسترسی، محوطه سازی و… تکمیل نشده نباید تحویل شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر ادامه داد: قبلا و در برخی پروژه ها به هر دلیلی و بیشتر از طریق تعاونی های مسکن قبل از اتمام کارهای زیرساختی واحدها را تحویل متقاضیان می دادند که اتفاق خوبی نبود، هرچند از محل کمک های دولت و … این پروژه ها جمع شده اند. اما دیگر اجازه افتتاح هیچ پروژه ای تا تکمیل زیرساخت های آن داده نخواهد شد.

مهرآبادی سپس با تاکید بر اینکه در مورد پروژه های مسکن مهر اجازه افزایش قیمت نداریم، گفت: البته امکان افزایش هزینه نصبیات مثل آسانسور، شیرآلات و… بنا به قیمت روز وجود دارد./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.